محمدرضا باقی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: امسال برای تکمیل پروژه ها و همچنین دیگر طرح ها ۲۷ میلیارد ریال بودجه اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه بودجه مصوب شورای شهر امسال۲۰ درصد رشد دارد ، اظهارکرد: بودجه امسال شهرداری مهردشت  ۴۵ میلیارد ریال است.

وی به برخی از فعالیت های انجام شده در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: امسال ۳۰هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت و جدول گذاری معابر در این شهر اجرا شده است.

باقی پور ، تکمیل پروژه روشنایی معابر، تملک و آزادسازی زمین‌ها در مسیر طرح های عمرانی و کانال دفع آب‌های سطحی، تجهیز بوستان مهتاب و تکمیل فاز نخست ورودی شهر مهردشت را از طرح‌های در دست اجرای شهرداری مهردشت برشمرد.

شهردار مهردشت یادآور شد: ساخت و تکمیل ساختمان پایگاه شهید مصطفی خمینی (ره)، پیاده رو سازی ابتدای نصرت آباد، زیرسازی و آسفالت کوچه مسجد جامع و معابر شهرک مهرآباد، تملک و آزادسازی معابر اردی، نصرت آباد و مهرآباد از دیگر پروژه‌های در دست اجراست

وی  خاطر نشان کرد : با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی سال گذشته،  ۵۵ هزار متر از خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های شهر مهردشت با صرف افزون بر۱۶ میلیارد ریال جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت شد.

شهرستان ابرکوه با ۲ شهر ابرکوه و مهردشت، ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد و  مرکز آن در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.

شهر مهردشت با هشت هزار نفر جمعیت در ۱۵۵ کیلو متری جنوب غربی شهر یزد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.