احمد ترحمی روز شنبه در آیین معارفه معاون جدید سیاسی امنیتی فرماندار میبد و بخشدار ندوشن افزود: بخشداران و فرمانداران و همه کسانی که به انجام وظیفه ای در بدنه نظام منصوب می شوند باید بر مقررات و قوانین و دستورالعمل‌ها اشرافیت داشته و آن قوانین را در جهت خدمت‌گزاری به مردم اجرا کنند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه راهبردی همه ما پیروی از سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی است که با تلاش‌های شهدا ، جانبازان و ایثارگران محقق شده می‌باشد ، پاک‌دستی و طهارت اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و به عنوان خط قرمز برشمرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به لزوم آشنا بودن مسوولان با ماموریت‌ها و حوزه مسئولیت‌ خودشان به انتخاب فرمانداران و بخشداران در هر شهرستانی  از بدنه مجموعه اداری همان شهرستان اشاره کرد.

وی با اشاره به انتخاب بخشدار بفروئیه از بدنه فرمانداری میبد اظهار داشت: این نحوه انتصاب پیشینه و سابقه بسیار خوبی در جهت اشراف داشتن بر مسائل استان به وجود می‌آورد که در تصمیم‌گیری ها و موضع گیری‌ها مشهود خواهد بود.

در این نشست از خدمات علیرضا ابوالحسنی تقدیر و سید بهروز موسوی بخشدار اسبق ندوشن به عنوان معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد معرفی شد.

همچنین سید رضا موسوی  به عنوان بخشدار ندوشن منصوب شد.

مرکز شهرستان ۱۰۴هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.