محمد رضایی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران  با بیان اینکه بدهکار بانکی دانه درشت در استان نداریم، افزود: عمده بدهکاران فعالان اقتصادی هستند، اگر این افراد بدهی خود را پرداخت کنند قطعا این مساله در رونق اقتصادی استان تاثیر گذار خواهد بود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۷ بانک زیرمجموعه شورای هماهنگی بانک‌ها هستند، این بانک‌ها با بیش از ۴۰۰ شعبه در استان، تا پایان مهرماه سال جاری ۱۶۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردند.

وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در مورد انتقال حساب صنایع بزرگ به یزد افزود: در این زمینه شخص استاندار و معاون امور اقتصادی استانداری پیگیری هایی انجام داده اند، این اقدام باید به تدریج انجام شود و باید از انتقال پنج درصد حساب ها آغاز شود زیرا ممکن است این صنایع تعهدات یا قراردادهایی با بانک ها داشته باشند و نتوانند به یکباره نسبت به انتقال حساب خود به استان اقدام کنند.

رضایی ادامه داد:  امیدواریم فعالان اقتصادی در این زمینه همراهی کنند و اطمینان داشته باشند که بانک های استان هر نوع اختیاراتی را که بخش خصوصی بخواهد می تواند از مرکز برای استان اخذ کنند.

وی با بیان اینکه بانک ملی وظایف خود را همراه با سیاستگذاری های دولت پیش می برد گفت: این بانک آمادگی دارد  به تمام بخش های اقتصادی اعم از صنایع ، کشاورزی و تجارت کمک کند تا چرخ اقتصاد استان بچرخد.

در استان یزد ۸۱ شعبه بانک ملی فعال است

سرپرست شعب بانک ملی یزد در ادامه از شهروندان خواست در فرصت باقی مانده تا اول دی ماه نسبت به دریافت رمز پویا اقدام کنند، گفت: به همین منظور  و برای رفاه حال مردم ساعت کار شعبه های بانک در استان افزایش یافت. 

رضایی  با توجه به الزام بانک مرکزی به استفاده از رمزهای یکبار مصرف و به منظور رعایت الزام امنیتی و پاسخگویی به سووال مردم در مورد فرایند نصب و فعال سازی رمز، گفت: شعبه های بانک ملی با استقرار نماینده‌ در ایستگاه‌های شبانه روزی خودپرداز ، مراجعان و دارندگان کارت های بانک ملی را در فعال‌سازی اپلیکیشن رمزبان و دریافت رمز یک بار مصرف، راهنمایی‌ می کند.

وی خاطرنشان کرد:  بر این اساس ساعت کار تمام شعبه های بانک ملی در استان تا اول دی ماه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۷ و روزهای پنجشنبه  تا ساعت ۳۰: ۱۵ دقیقه تعیین شد و شعبه های بانکی آماده پاسخگویی به سووال مراجعان در خصوص دریافت رمز یکبار مصرف هستند.

وی ادامه داد: رمز یکبار مصرف پویا با هدف پیشگیری از سرقت حساب های بانکی مردم  از اول دی ماه امسال در تمام بانک های کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.