محمدمهدی خانی زاده بهابادی روز سه شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی ، اورژانس ۱۱۵  و آتش نشانی، افزود: اگر به اصول پدافندغیرعامل توجه کینم و آن را  انجام دهیم در سایر زمینه ها که دشمنان شکست خورده اند و نمی توانند جنگ نظامی علیه ایران راه اندازی کنند، باید بتوانیم در جنگ اقتصادی با کمک اقتصاد مقاومتی در میدان نبرد پیروز شویم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به بیان اهمیت پدافند غیرعامل پرداخت و یادآور شد: پدافند غیرعامل شامل اصولی است که در زمان جنگ و زمان صلح به کار گرفته می شود تا خسارت ها به حداقل برسد.

خانی زاده بهابادی با بیان اینکه مخاطره طبیعی همواره ما را تهدید می کند، جهت تحقق اهداف پدافند غیرعامل و برای استفاده بهتر و بیشتر، بر ضرورت آگاهی بخشی و مشارکت مردم در این مورد تأکید کرد.

وی افزود: هر کشوری که پدافند غیرعامل را به بهترین نحو اجرا کند  در تمامی عرصه ها کمترین آسیب می بیند و این اصول از قدیم الایام و در طول تاریخ اسلام به خوبی نشان داده شده است.

فرماندار بهاباد با تأکید بر اینکه باید تأسیسات شهرستان را با انجام اقداماتی، صورت پدافندی بدهیم تا اگر دشمن حمله کرد خسارت ها به حداقل برسد گفت: لازمه کار این است که همه مردم و مدیران پدافند غیرعامل را جدی بگیرند.

خانی زاده با بیان اینکه الآن در جنگ اقتصادی هستیم گفت: دشمن با فشار حداکثری در حوزه سیاسی، اقتصادی، امنیتی، سایبری و نظامی تلاش کرده به ما ضربه بزند اما در مقابل این تهدیدها تاکنون نتوانسته است کاری را انجام دهد.

به گزارش ایرنا ، آیین صبحگاه مشترک یادشده به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در ستاد فرماندهی منطقه انتظامی بهاباد برگزار شد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزارنفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قراردارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.