نماینده ولی فقیه در منطقه انتظامی میبد در جمع راهپیمایان گفت: ۱۳ آبان یادآور سه اتفاق مهم تبعید حضرت امام (ره) در سال ۱۳۴۲ به ترکیه، کشتار دانش آموزان در دانشگاه تهران در اعتراض به رژیم ستمشاهی که به همراه دانشجویان تجمع کرده بودند و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان پیرو خط امام که در سال ۱۳۵۸ اتفاق افتاد، است.

 حجت الاسلام محمود زارع با بیان اینکه دستگیری و تبعید امام راحل به دلیل صدور بیانیه علیه لایحه کاپیتولاسیون ( قضاوت کنسولی) بود ، افزود: علمای شیعه همواره مرزبانان دین هستند همانند دیدبانی تیزبین در سنگر انقلاب نشسته‌اند و حرکات دشمنان را رصد می کنند و هر کجا ارزش‌های دین در خطر باشد مردم را آگاه و بیدار می‌کنند.

وی اظهار کرد: حضرت امام(ره) با اعلام خطر در سخنرانی که علیه کاپیتولاسیون ایراد کردند، رژیم ستمشاهی را پایمال کننده عظمت و عزت ملت ایران معرفی کرد.

نماینده ولی فقیه در منطقه انتظامی میبد تصریح کرد: آن روز به خاطر سلطه ناپذیری مسلمان به عنوان یکی از ارزش های اسلامی، مردم از امام و رهبری خود حمایت کردند ، امروز هم آمریکا ، آمریکای آن سال‌هاست و به فرموده مقام معظم رهبری روحیه تعدی و تجاوزگری هیچ فرقی نکرده‌ است .

وی تاکید کرد: امروز هم مردم باید گوش به فرمان ولی فقیه باشند و از آن حمایت و پشتیبانی کنند.

زارع ادامه داد : اگر بخواهیم پیروز میدان باشیم باید روحیه استکبارستیزی که مشترک بین سه واقعه روز ۱۳ آبان است را در خود تقویت کنیم.

مراسم راهپیمایی در میبد همراه با قرائت بیانیه در هفت بند، اجرای سرود ، برپایی میزهایی برای اجرای نقاشی، طراحی زنده و ... بود.

مرکز شهرستان ۱۰۴ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.