حجت الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز شنبه در جمع دانش آموزان با تسلیت رحلت حضرت محمد(ص)،شهادت امام حسن (ع) و امام رضا(ع) افزود: بیانیه گام دوم انقلاب، مطالبه رهبر معظم انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت است که باید برای تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نشود.

وی ادامه داد: برنامه‌های شاخص حوزه پرورشی و فرهنگی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس نیاز به همدلی دانش‌آموزان و فرهنگیان دارد،

امام جمعه مهریز بیان داشت: دانش‌آموزان، بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان منشور تربیتی چراغ راه خود ببینید و با هدایت معلمان و مربیان در راستای تحقق اهداف آن گام بردارند.

محی‌الدینی افرود: بخش اعظمی از جوانانی که مقام معظم‌رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر آن تأکید دارند همین دانش آموزانی هستند که در آموزش و پرورش مشغول به تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: بنابراین  باید در تمام جلسات بیانیه خوانده شود و برای دانش‌آموزان این بیانیه ارزشمند تبیین گردد زیرا مسیر راه را برای ما روشن نموده است.

در پایان این مراسم که مسئولان نمایندگی آستان قدس رضوی حضور داشتند از دانش‌آموزان دارای اسم مقدس رضا با اهدای هدیه تبرکی تجلیل شد.

مهریز ۱۱ هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.