سعید زارع روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی کمیته فضای مجازی ۱۳ آبان افزود: این برنامه‌ها به صورت مردمی در مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های‌علمیه ، مساجد و دستگاه‌های اجرایی با همکاری تشکل‌ها و  عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، پویش‌های استکبارستیزی، اجرای سرود و تئاتر خیابانی، برپایی کارگاه نقاشی و کاریکاتور، اعزام مبلغ به مدارس و مراکز دانشگاهی، برگزاری نمایشگاه عکس و مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی پیش‌بینی شده است.

این مسئول اظهار داشت: برپایی خیمه‌های معرفت در امامزادگان و بقاع متبرکه، برگزاری همایش‌های سیاسی ، فرهنگی، رقابت‌های ورزشی و برگزاری راهپیمایی یوم‌الله آبان جزو برنامه‌های اصلی است .

زارع تصریح کرد: ستاد برگزاری ۱۳ آبان در تمام شهرستان‌ها در قالب ۱۳ کمیته مختلف با همکاری مراکز فرهنگی از مدت‌ها قبل فعالیت خود را جدی آغاز کرده و ادامه دارد.

به گفته وی، کمیته‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، روحانیون و تشکل‌های دینی، ارتباطات و اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضاسازی شهری، بسیج و نیروهای مسلح، برگزاری مراسم، بانوان، فضای‌مجازی، محتوایی، فرهنگی و هنری، پشتیبانی و تأمین مراسم، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد و اصناف تشکیل شده است.  

همچنین قائم مقام صدا و سیمای یزد به اهمیت روز ملی مبارزه با استکبارجهانی اشاره کرد و بر همکاری رسانه‌ها در پوشش این مراسم تاکید کرد.

حجت الاسلام صداقت کشفی افزود: استفاده از ظرفیت‌های استان و فضای مجازی  برای تبیین ابعاد یوم‌الله ۱۳ آبان موضوعی است که باید استفاده شود.

روز ۱۳ آبان که در تقویم به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.