بهروز شهابی زاد روز یکشنبه در نشست برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس در سال ۹۸ شهرستان افزود: حضور و آگاهی مردم در صحنه‌ها اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین عامل در ماندگاری نظام و انقلاب بوده است.

وی با گرامی‌داشت یاد وخاطره شهدای هشت‌سال دفاع مقدس و تجلیل از مقام جانبازان و ایثارگران اضافه کرد: دشمن با هدف سرنگونی نظام نوپای اسلامی، جنگ ۸ ساله را بر ما تحمیل کرد؛ اما در سایه جان‌فشانی مردم و رهبری امام خمینی‌(ره) نقشه‌های آنان نقش بر آب شد.

فرماندار اردکان با اشاره به نقش مردم در عبور از تنگناها و شرایط سخت تصریح کرد: اکنون نیز در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم و صبوری مردم در کنار برنامه‌های دولت و نظام قطعاً ما را از این مرحله حساس به سلامت عبور خواهد داد.

شهابی زاد گفت: در طول هشت سال جنگ هزینه‌های مادی زیادی بر کشور تحمیل شد اما مهم‌تر از آن، سرمایه‌های انسانی بسیار ارزشمند و جوانان غیوری بودند که به شهادت رسیدند و بدون شک در نزد خداوند مأجور خواهند بود.

وی هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای یادآوری رشادت‌های مردان و زنان جان‌برکف در راه کشور و نظام دانست و افزود: زنده‌ نگهداشتن یادو خاطره شهدا و بازگویی رشادت‌های انجام‌شده در طول دفاع مقدس به‌خصوص برای نسل جوان، مهم‌ترین وظیفه ماست.

این مسئول تصریح کرد: شعار هفته دفاع مقدس در سال‌جاری براساس بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب با عنوان «ما پیروزیم» انتخاب شده و انتظار می‌رود برنامه‌های این هفته حول این محور و نمایان‌گر دستاوردهای نظام باشد.

در ادامه این نشست هریک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پرداختند.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴ / 6197

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.