علیرضا جدیدی اردکانی روز یکشنبه در شورای ترافیک شهرستان افزود:‌ هدف تسهیل رفت و آمد و روان سازی ترافیک و کاهش خطر است و هر گونه بی ‌توجهی به مصوبات می‌تواندخطر جدی برای شهروندان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه هیچ قصوری در اجرا نشدن مصوبه‌ها پذیرفته نیست، تاکید کرد: اصلاح و بهسازی نقاط حادثه خیز باید به طور جدی در دستور کار مسئولان امر به ویژه شورای ترافیک قرار بگیرد.

جدیدی اردکانی تصریح کرد: رفع نقاط حادثه خیز یکی از مهمترین اهداف شوراست که مسئولان نهادهای مربوطه باید با همکاری هم و با شناسایی نقاط و ارائه گزارش به همراه راهکار به شورا در جهت رفع آنها برنامه‌ریزه و اقدام کنند.

معاون فرمانداری اردکان اظهار داشت:‌ کاهش ترافیک خیابان‌های اصلی، بلوارها، احداث سرعت گیر و نصب چراغ چشمک زن در نقاط حادثه خیز در دستور کار شهرداری‌ها و پلیس قرار گیرد.

وی ادامه داد: ساماندهی میدان‌های شهر از جمله اولویت کاری شوراست و بر همین اساس باید با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها اهتمام جدی در راستای تحقق مصوبات داشته باشیم.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردکان با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید در اول مهر ماه ۹۸ بیان داشت: انتظار می‌رود، آموزش و پرورش نسبت به برگزاری جلسه با مدیران مدارس و پلیس و... نسبت به شناسایی مشکلات مدارس (ساماندهی سرویس مدارس، نصب سرعت گیر، نصب علایم راهنمایی، اجرای خط کشی معابر و اصلاح نقاط حادثه خیز روبروی مدارس ) ‌اقدام و در نشست آتی شورا نسبت به بررسی آن تصمیم گیری شود.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/ ۲۰۴۷ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.