معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: چهارمین جشنواره ادبی - هنری رویش ویژه کلیه دانشجویان، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی دهقانی اظهار داشت: این جشنواره با هدف شناسایی دانشجویان مستعد در زمینه های فرهنگی و هنری برگزار می شود.

وی افزود: هر ساله دبیری این جشنواره به عهده یکی از دانشگاهها بوده و در سال جاری، علوم پزشکی یزد، دبیری چهارمین جشنواره ادبی- هنری رویش را عهده دار است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه این جشنواره در ۶ بخش شامل هنرهای تجسمی، آوایی، نمایشی، شعر، فیلم و ادبیات برگزار می شود افزود: موضوعات جشنواره در دو بخش رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است و در بخش آزاد هم به مواردی نظیر سیل سال ۹۸، اربعین، دفاع مقدس و... پرداخته می شود.

وی عنوان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین جشنواره ادبی هنری رویش ۳۰ دی ماه است و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز هفته اول اسفندماه برگزار می شود.

دهقانی افزود: در برگزاری این جشنواره تمام دانشگاه های یزد مشارکت دارند و بسیج دانشجویی استان نیز در برگزاری این جشنواره همکاری دارد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با تاکید بر اینکه واگذاری مسئولیت ها به جوانان و دانشجویان، کلید موفقیت کشور است اظهار داشت: این جشنواره با توجه به اهمیت و جایگاه هنر در انتقال فرهنگ اصیل اسلامی به نسل جدید برگزار می شود و برگزاری جشنواره رویش هم یکی از عرصه هایی است که هنر و استعداد جوانان به ظهور می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.