معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: دشمن هجمه‌های بسیاری در فضای مجازی علیه مکتب تشیع آغاز کرده بنابراین لازم است اهل قلم و صاحب‌نظران در این زمینه تولید محتوا کنند.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی کارگر» در نشست بنیاد بین‌المللی غدیر یزد با اشاره به این‌که امروز نیز شیعه همانند صدر اسلام در معرض هجوم قرار گرفته است، اظهار کرد: امروز بسیاری از معاندان و دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مطالب غیرواقعی در مورد مذهب شیعه منتشر می‌کنند.

وی افزود: این مطالب سبب می‌شود افرادی که شناخت و مطالعه کافی در مورد مذهب شیعه ندارند، از شیعیان روی برگردانند در حالی که بسیاری از این مطالب یا واقعیت ندارد یا به نحوی مطرح می‌شود که افکار و ارزش‌های شیعیان مورد هجمه قرار گیرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: افرادی که دست به قلم هستند و در فضای مجازی فعالیت دارند باید نسبت به دفاع از ارزش‌های شیعه و پاسخگویی به شبهاتی که دشمن ایجاد می‌کنند، اقدام کنند.

کارگر تصریح کرد: امروز به شدت نیاز داریم که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در مورد تفکرات اصیل و ناب شیعه تولیدمحتوا شود و در اختیار مخاطبان قرار گیرد تا هم در برابر هجمه‌های دشمنان از شیعه دفاع کنیم و هم اطلاعات کافی و موثق در اختیار علاقمندان قرار دهیم.

وی ادامه داد: هر سال در ایام عید غدیر مراسم‌های مختلفی برگزار می‌شود و حتما هم باید نسبت به برگزاری مراسم‌های جشن و شادی در سطح شهر اقدام لازم صورت پذیرد ولی جشن‌ها باید با بصیرت افزایی و معرفی فلسفه و چیستی غدیر انجام شود.

این مسئول تاکید کرد: صرف برگزاری یک جشن بدون این‌که راجع به غدیر محتوایی وجود داشته باشد، نمی‌تواند به معرفی ماهیت واقعه غدیر کمک کند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.