سرهنگ رضا زارع روز شنبه در آیین معارفه رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) شهرستان ابرکوه که با حضور امام جمعه و معاون فرماندار ابرکوه ابرکوه برگزار شد، اظهار داشت: موفقیت اقدامات مکانیزه صورت گرفته برای کنترل ترافیک با تعامل و همراهی مردم و سایر بخش‌های متولی تضمین می‌شود.

ادامه داد: در کنار تلاش شبانه روزی پلیس و تعامل مردم، شرایط مناسبی در حوزه حمل و نقل و ترافیک در استان فراهم شده که مجموع این اقدامات کاهش تخلفات رانندگی را درپی داشته است.

سرهنگ زارع با تاکید بر ضرورت تکمیل باند دوم محور یزد به شیراز از مسیر ابرکوه یادآور شد: با توجه به اهمیت این محور در اتصال استان یزد به استان‌های فارس و اصفهان، ۲ بانده شدن این محور وضعیت تردد در آن را بهبود می بخشد.
امام جمعه ابرکو نیز در این آیین گفت: بستر خوبی برای خدمات پلیس راهور در شهرستان ابرکوه فراهم شده و باتوجه به برخی مشکلات ترافیکی در سطح شهر ابرکوه، یکطرفه شدن یکی از خیابان‌های مرکز شهر با هدف کاهش ترافیک ضروری است.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: استقرار پلیس راه در سه راهی ابرکوه (جرقوییه)  به استان‌های اصفهان و فارس و همچنین تقویت ایست و بازرسی ورودی ابرکوه از سمت استان فارس نیز باید مورد توجه قرارگیرد.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ابرکوه نیز در این آیین گفت: ایجاد فرهنگ راهنمایی و رانندگی از دوران کودکی با رویکرد ارائه آموزش‌های پیشگیرانه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

علی اکبر اسحاقی خاطر نشان کرد: از افزون بر ۳۹ میلیون دستگاه وسیله نقلیه در کشور حدود  ۱۱ میلیون و ۵۶۰ هزار دستگاه آن موتورسیکلت است که بیشترین تعداد آنها مربوط به کلان شهرهای تهران،  اصفهان، فارس و خراسان رضوی است و از این تعداد ۶ میلیون موتورسیکلت فاقد پلاک است و افزون بر چهار میلیون موتورسوار گواهی نامه موتورسیکلت ندارند.

فرمانده انتظامی ابرکوه نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های پلیس راهور این شهرستان، گفت: تلاش پلیس راهور در مجموع مورد رضایت مردم بوده است.

سرهنگ علیرضا صالحی اظهار کرد: مردم همکاری خوبی در ایجاد نظم و امنیت با پلیس راهور داشته و دارند.  

در این آیین از خدمات سروان مهدی عمادی رییس پلیس سابق راهور ابرکوه قدردانی و سرهنگ دوم کاظم امیدپناه به عنوان رییس این پلیس تخصصی در ابرکوه معرفی شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۰/ ۶۰۱۴/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.