نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که تأمین امنیت داخل شهرها بر عهده نیروی انتظامی است، گفت: ناجا را از همه جهت تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند تا بتواند نظم داخلی را برقرار کند.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«سید ابوالفضل موسوی بیوکی» ضمن حمایت از مواضع قاطعانه فرمانده نیروی انتظامی در برخورد با قانون‌شکنان و هنجارشکنان، اظهار کرد: همانگونه که سپاه پاسداران به خوبی از مرزهای کشور و خطوط دریایی و هوایی صیانت می‌کند، نیروی انتظامی نیز نظم داخلی را در شهرها و به طور کلی در داخل کشور برقرار می‌کند.

وی افزود: صلابت و اقتداری که به ویژه این روزها سپاه پاسداران از خودش در صیانت از مرزها به نمایش گذاشت قابل تقدیر و تشکر است و همه مردم و همه نمایندگان از بچه‌های سپاه به دلیل این صلابت و حس امنیتی که ایجاد کردند، تشکر می‌کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که تأمین امنیت داخل شهرها بر عهده نیروی انتظامی است، گفت: تمام دستگاه‌های داخل کشور باید از همه ابعاد ناجا را کمک کنند تا بتواند نظم داخلی را برقرار کند.

موسوی در ادامه با بیان این‌که سخت‌کوشان ناجا در داخل کشور برای نظم و امنیت داخلی تلاش می‌کنند، تصریح کرد: هم نیروی انتظامی و هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام و کمال مورد حمایت مردم و مسئولان هستند، بنابراین باید مورد حمایت و کمک تمام دستگاه‌های اجرایی قرار گیرند تا این دو نیرو بتوانند در انجام وظایف خودشان موفق باشند.

این مسئول در پایان با تأکید بر حمایت معنوی مجلس در حمایت از نیروی انتظامی، گفت: از نظر مفاد قانونی نقصی برای حمایت از نیروی انتظامی نداریم و نیاز به قانون گذاری جدید نیست و همه تمهیدات در نظر گرفته شده است اما هرکدام از دستگاه‌ها بنابر امکاناتی که دارند باید از ناجا حمایت کنند و با آن هماهنگ باشند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.