به گزارش ایرنا، رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در این مراسم گفت: معلم از جایگاه والایی برخوردار هست، در وصف مقام معلم و استاد همیشه مباحث بسیار خوبی مطرح است.
محمدرضا صباغیان بافقی با بیان اینکه در میان مشاغل متعدد هیچ حرفه ای به اندازه معلمی نیست، اظهار داشت: معلم برای خود مدیر و آزاده است، کار معلمی با بقیه شغل ها تفاوت دارد.
نماینده حوزه انتخابیه مهریز از برخی بی توجهی ها یا کم توجهی به جایگاه و معیشت معلمان انتقاد کرد و یادآور شد: بحث بهبود معیشت معلمان در مجلس مطرح شد، چندین قانون و مصوبه در این رابطه به تصویب رسید که تا حدی وضعیت معیشت این قشر بهتر شود.
نماینده شهرستان های بهاباد، بافق، ابرکوه ،خاتم و مهریز در مجلس تصریح کرد : از لحاظ کمی و کیفی باید آموزش و پرورش را درست مدیریت کنیم تا مشکلات نظام آموزشی رفع شود و اگر هم حل نشد حداقل بتوانیم گامی در راستای ارتقای تعلیم و تربیت برداشته باشیم.
نماینده مردم بهاباد در مجلس با بیان اینکه توسعه کشور در گرو توجه به مسائل آموزش و پرورش ، فرهنگیان و دانش آموزان است، تاکید کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات فرهنگیان جزو اولویت های نمایندگان است که بر حسب ضرورت پیگیری و اقدام می شود.
همچنین مدیر آموزش و پرورش بهاباد گفت : در اسلام سفارش زیادی به جایگاه و نقش معلمان شده است، مسئولان و دانش آموزان هم باید حرمت، شان و مقام معلم را نگه دارند .
حسن رزاقی بهابادی با بیان اینکه معلم هم به نوعی پدر تربیتی و معنوی دانش آموزان است، تصریح کرد: شاگرد در برابر معلم، خود را کوچک می شمارد .
مدیر آموزش و پرورش بهاباد تصریح کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم نمادی برای حرمت نهادن به نظام تعلیم و تربیت در جمهوری اسلامی است .
در سال تحصیلی 98- 97، پنج هزار و 200 دانش آموز در 50 واحد آموزشی نحصیل می کنند.
مرکز 20 هزار نفری شهرستان بهاباد در فاصله 200 کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد.
9877/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.