به گزارش ایرنا، علی نمازی روز سه شنبه در اولین نشست نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی استان که در مرکز خدمات سرمایه گذاری برگزار شد؛ افزود: بخشی از این ظرفیت ها مربوط به حوزه سرمایه گذاری است که تمام تلاش خود را برای تحقق آن به کار خواهیم گرفت.
نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد این مرکز را کانون مراجعه متقاضیان این بخش دانست و اضافه کرد: برنامه ریزی عملیاتی و سیاست گذاری های مرکز یادشده بر مبنای رونق تولید است.
وی با قدردانی از تلاش اعضای مرکز یادشده در سال 97، گفت: علی رغم تحریم های ظالمانه آمریکا، سال گذشته تمام توان خود را برای بهبود وضعیت سرمایه گذاری به کار گرفتیم و با همکاری و هماهنگی دستگاه های عضو توانستیم موفقیت های خوبی را در این بخش کسب کنیم.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اظهار امیدواری کرد که با ادامه همین روند در سال جاری بتوانیم اقدامات ارزنده تری را در حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری انجام دهیم.
در این نشست برنامه های پیشنهادی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در سال 98 تشریح شد و نمایندگان تام الاختیارنهادها نظرها و پیشنهادات خود را اعلام کردند.
توجه بیشتر به سرمایه گذاری داخلی، توجه به ظرفیت های معدنی، تلاش برای رونق اشتغال، استفاده از فرصت های گردشگری برای رونق سرمایه گذاری و توسعه گردشگری سلامت و گردشگری درمانی از جمله نقطه نظر نمایندگان دستگاه های عضو بود.
1968/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.