استاندار یزد گفت: امروز شاهد نیروهای پلیس بسیار با انگیزه و جهادی در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب و همچنین حفظ آرامش و ارتقای امنیت مردم در سطح جامعه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "محمدعلی طالبی" در صبحگاه پلیس یزد با تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز پاسدار گفت: از زحمات کارکنان پلیس یزد که بهترین نوروز را در سال های اخیر برای مردم استان و مسافران رقم زد تشکر و قدردانی می کنم.

استاندار یزد افزود: با وجود افزایش بیش از 100 درصدی مسافران نوروزی استان یزد، با تلاش و جدیت کارکنان پلیس و دیگر دستگاه های مسئول، امنیت و آرامش بسیار خوبی در سطح استان حاکم بود.

وی ضمن اشاره به اقدامات پلیس راه و راهور در پیشگیری از بروز سوانح و حوادث جاده ای گفت: کاهش تصادفات و تلفات جانی در استان افتخار بسیار بزرگی است که در ایام نوروز رقم خورد.

طالبی تصریح کرد: با تلاش ها و جدیت پلیس یزد ضریب امنیتی استان در نوروز امسال نسبت به سال های گذشته افزایش محسوسی داشت که این نشان دهنده جدیت و تلاش این نیرو و فرماندهی بسیار شایسته پلیس یزد است.

وی از دیگر اقدامات مطلوب پلیس در این ایام را کاهش آمار جرایم به ویژه سرقت برشمرد و گفت: با برنامه ریزی و تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس شاهد کاهش محسوس جرایم و افزایش سطح امنیت و احساس امنیت در سطح جامعه بودیم.

طالبی عنوان کرد: امروز شاهد نیروهای پلیس بسیار با انگیزه در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب و همچنین حفظ آرامش و ارتقای امنیت مردم در سطح جامعه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش 30 درصدی جرایم و همچنین کاهش 27 درصدی سرقت ها و 70 درصدی تلفات ناشی از تصادفات بودیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.