به گزارش ایرنا، سرتیپ محمدرضا میرحیدری روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه پلیس از ماه های گذشته برنامه های خود را برای پیشگیری شروع کرده افزود: برخورد با عوامل تولید، توزیع و فروش مواد محترقه خطر آفرین با جدیت پیگیری می شود.
وی ادامه داد: شناسایی مراکز تولید و توزیع با همکاری و همراهی مردم و خانواده ها از جمله برنامه هایی است که در استان انجام شده و برای جلوگیری از آسیب ها ادامه دارد.
فرمانده انتظامی یزد به طرح های پیش رو به خصوص بکارگیری تمام توان پلیس با استقرار در مراکز مهم مختلف شهرها، برخی تفرجگاه‌ها و پارک‌ها و اماکن عمومی برای پیشگیری از کاهش آسیب ها و تحقق نظم و امنیت اشاره کرد.
به گفته میرحیدری، مقررات جدی در ارتباط با مخلان چهارشنبه آخر سال به صورت دقیق پیش بینی شده و کسانی که نظم و امنیت جامعه و مردم را به خطر بیندازند برخورد صورت می گیرد.
وی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده برای متخلفان چهارشنبه آخر سال، پرونده تشکیل و افراد خاطی تا پایان تعطیلات نوروزی تحت نظارت و حتی خودروهایی که مخل آسایش باشند در این مدت توقیف می شوند.
فرمانده انتظامی یزد تاکید کرد: مطالبه اصلی مردم از مسئولان به خصوص از پلیس تامین نظم و امنیت است و برای تحقق آن همه دستگاه‌های اجرایی و مردم در قبال آن مسئولیت دارند.
میرحیدری تصریح کرد: در سایه همکاری مردم و اقدام های خوب پلیس هم اکنون یزد یکی از امن ترین استان های کشور محسوب می شود و باید برای حفظ و ارتقای آن تلاش کرد.
وی مهمترین برنامه پلیس برای ارتقای امنیت اجتماعی در ماه جاری و اوایل سال آینده را برگزاری رزمایش نوروزی، نظارت و امنیت بر بازار و کنترل افراد سابقه‌دار و مجرمان مواد مخدر با همکاری دستگاه های اجرایی ذکر کرد .
فرمانده انتظامی یزد به فعالیت پلیس استان در ماه های اخیر اشاره کرد و مهمترین آنها را، شناسایی باند سرقت خودرو و قطعات آن و جمع‌آوری معتادان متهاجر ذکر کرد.
میرحیدری همچنین از برپایی ایستگاه‌های نوروزی در 18 نقطه در استان با انجام فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی برای مردم و مسافران خبر داد.
در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص فعالیت های فرهنگی، طرح های نوروزی، گشت های پلیس، دوربین ها و نظارت بر فعالیت توزیع کنندگان مواد محترقه پاسخ داده شد.
استان یزد بر اساس آمار سال 1395، یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.