سید علی نوروز زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هدف زیباسازی و توسعه فضای سبز شهری و همچنین ترویج فرهنگ پیاده روی و ایجاد محل های ویژه استراحت کوتاه در مسیر های پیاده روی خصوصا برای سالمندان، این صندلی های و گلدان سنگی در شهر نصب شد.
وی با اشاره به پیشینه پیرنشین ها در جلوی منازل قدیمی افزود: کار نصب این صندلی ها در مناطق مختلف شهر از جمله بلوارهای وحشی بافقی، مهدیه، امام خمینی(ره ) و مسجد جامع انجام شده است.
شهردار بافق با بیان این که گلدان‌ و صندلی های سنگی زینت بخش شهر است ابراز امیدواری کرد بتوانیم با این روند در راستای بستر سازی فضای پیاده روی، در سلامت و جلب رضایت شهروندان از جمله کم توانان و سالخوردگان نقش بسزایی داشته باشیم.
وی بدون ذکر مبلغ سرمایه گذاری در این طرح افزود: نصب صندلی های سنگی علاوه بر افزایش رفاه حال شهروندان به عنوان مبلمان شهری ماندگاری بیشتری نسبت به سایر سازه های چوبی و فلزی دارد و فضای دیداری شهر را زیباتر کرده است.
نوروززاده در ادامه به اجرای طرح تهیه و نصب گلدان های سنگی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: در نقاطی که امکان کاشت درخت و ایجاد فضای سبز محدودیت داشته و نیز به منظور زیبا سازی معابر این گلدان ها با استفاده از گیاهان کم آبخواه و مقاوم اجرا شده است.
شهرداری بافق با جداسازی آب شرب از فضای سبز به سمت سوی کشت گیاهان کم خواه برای گسترش فضای سبز شهری حرکت می کند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.
7543/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.