مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه کارگران و کارفرمایان با همکاری و تعامل با یکدیگر در خط مقدم جبهه کار و تولید به استقلال اقتصادی می اندیشند گفت: پویایی صنعت وابسته به تعامل مناسب کارگر و کارفرما است.

محمد حسین ریاحی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه اجرای درست سیاست‌های دولت با تقویت دو بال جامعه کارگری و کارفرمایی است اظهار داشت: با حل و فصل مسائل و مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی می‌توانیم در راستای رونق اقتصاد و داشتن اقتصادی پویا در استان گام های موثری برداریم.

وی با اشاره به فعالیت موثر و مستمر واحدهای صنعتی در استان ادامه داد: پویایی صنعت وابسته به تعامل مناسب کارگر و کارفرما در کنار دولت است که با ایجاد همدلی و همسو نمودن دیدگاه ها بسیاری از مشکلات این بخش ها رفع خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر اینکه رونق گرفتن اقتصاد و تولید داخلی، رفع مشکلات جامعه کارگری را نیز به همراه دارد اضافه کرد: در کنار حمایت از تولید، ایجاد اشتغال، تلاش برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری، اتحاد بین جامعه کارگری، کارفرمایی و دولت نیز باید بیش از پیش حفظ شود.

وی با اشاره به برگزاری مستمر نشست‌های سه‌جانبه گرایی دولت، کارگر و کارفرما اظهار داشت: استراتژی این اداره کل حمایت، تقویت و افزایش تشکل‌های کارگری و کارفرمایی است تا با هم افزایی بیشتر بر مشکلات فائق آییم.

ریاحی با تاکید بر نقش مهم کارگران در رونق اقتصادی و چرخش درست چرخ‌های اقتصاد افزود: در عین حال اگر سرمایه گذار و مولد اقتصادی با ایده های خود در میدان نبودند، امروز جامعه‌ای بعنوان جامعه کارگری هم وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه کارگر و کارفرما با تعامل می توانند دولت را ملزم به ایجاد رونق اقتصادی کنند عنوان کرد: با جلوگیری از واردات کالاهای مشابه تولید داخل می توان موجب اشتغالزایی در کشور شد و تولید ملی را رشد داد و موجب تدوام کار در جامعه و بهره مندی قشر کارگر شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: تلاش ما ارائه پیشنهادات و راهکارهای برون رفت از مشکلات پیش روی تشکلات کارگری و کارفرمایی در حوزه درمان کارگران شاغل و بازنشسته، مشاغل سخت و زیان آور، چگونگی افزایش تشکلات در استان و ... با همکاری کارگران و تشکل‌ها است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.