به گزارش ایرنا اباذر غفوری روز دوشنبه در نشستی با مدیران و مسئولان شهرداری این شهر بابیان به اینکه تکریم ارباب‌رجوع در شهرداری سرلوحه فعالیت‌ها قرار گیرد، افزود: با تمامی ارباب ‌رجوع‌ ها منصف باشیم و از روابط فامیلی و دوستی بپرهیزیم.
وی به 10 توصیه‌ اخلاقی امام علی (ع) به مالک اشتر و دیگر زمامداران اسلامی اشاره و تصریح کرد : یک برخورد نامناسب با مردم نگرش آن‌ها نسبت به شهرداری را تغییر می‌دهد لذا برای رشد و رسیدن به توسعه باید اخلاص داشته باشیم.
شهردار اردکان اظهار کرد: مردم نباید اعتمادشان به خدمتگزاران خود را از دست بدهند چرا که اعتماد در طول زمان به وجود می‌آید، ولی در یک ‌لحظه از بین می‌رود.
غفوری اظهار داشت: تهمت زدن، غیبت و شایعه ‌پراکنی، عادی شده اما باید بدانیم مصیبت آن بالاست، مهم‌تر اینکه بعضی‌اوقات توجه هم ندارد آبروی مردم را می‌برد و گناهش از دزدی بدتر است.
وی بر احترام به ارباب ‌رجوع و حفظ آبروی انسان‌ها تأکید کرد و با بیان توصیه‌های امام علی (ع) به مالک اشتر، گفت: زمامدار اسلامی نباید عیب‏جو باشد، بلکه باید افراد عیب‏جو را نیز از خود دور کند.
شهردار اردکان با بیان اینکه نگرش شهروندان باید نسبت به شهرداری تغییر کند، خاطرنشان کرد: مسئولان با مردم بیشتر ارتباط بگیرند و ازنظرهای آن‌ها در جهت رشد و بهبود اوضاع شهر بهره‌مند شوند.
وی با تأکید بر نقد درون‌سازمانی و ایجاد گفتمان مشترک بین کارکنان، تصریح کرد: احساس رضایتمندی از یک مجموعه اگر در داخل آن به وجود نیاید در بیرون نیز به وجود نخواهد آمد.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.