به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام سید جواد آیت‌اللهی در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته شهر یزد افزود: مردم مکرر از مسئولان اجرایی حل مسائل و مشکلات اقتصادی را خواستار هستند.
وی ادامه داد: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی باید مدیران در قالب یک برنامه مدون و مشخص وظایف قانونی خود را انجام دهند تا بیش از این فشار بر مردم وارد نشود.
امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: مردم ما در صحنه های 40 ساله انقلاب همیشه مدافع دین، ارزش ها و نظام و ولایت فقیه بوده اند و باید برای حل مسائل آنها از هیچ کوششی دریغ نکرد.
آیت اللهی به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی اشاره و تصریح کرد: تحقق این فریضه یک وظیفه مهم دینی است و همه باید در قبال آن احساس تکلیف کنند.
وی گفت: بی توجی به امر به معروف و نهی از منکر موجب برخی مشکلات فرهنگی و حتی اقتصادی می شود بنابراین نباید در هیج زمانی فراموش شود.
امام جمعه موقت یزد به سالروز تشکیل بسیج و نقش بسیجیان در انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: حضور بسیج در عرصه های مختلف موجب شکست استکبار شده است.
آیت اللهی گفت: نیروهای بسیج باید در میدان دفاع از نظام و انقلاب اسلامی حضور داشته باشند و وظایف خود در پاسداری از ارزش های معنوی و انسانی انجام دهند.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.