به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، عباس ملازینلی در تجلیل از پیشکسوتان ورزش همگانی دوچرخه سواری افزود: در این ارتباط قراردادی با یک سرمایه گذار داخلی منعقد شد.
وی اظهار امیدواری کرد: این موضوع مورد استقبال قرار گیرد و علاوه بر افزایش کاربرد فرهنگ دوچرخه سواری در زندگی مردم، می تواند کمک شایانی به حفظ بافت تاریخی و افزایش امنیت گردشگران داخلی و خارجی کمک کند.
ملازینلی با اشاره به اینکه یزد در گذشته نه چندان دور به شهر دوچرخه ها معروف بود، افزود: دوچرخه سواری به عنوان حمل و نقل سبک در برون رفت از ترافیک شهری نقش بسزایی دارد، نیازمند توسعه است.
مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان هم با اشاره به هفته تربیت بدنی اظهار امیدواری کرد که در این هفته با توسعه ورزش همگانی به ویژه فراهم کردن بستر فعالیت های ورزشی معلولان و جانبازان، زندگی شاد و سالمی را برای آنها فراهم کرد.
محسن حرازی زاده رئیس جمعیت هلال احمر استان نیز با اعلام آمادگی امداد رسانان این جمعیت جهت استقرار در همایش های دوچرخه سواری گفت: آموزش امداد و نجات و کمک های اولیه نیاز ضروری جامعه است و این جمعیت آمادگی دارد تا در این همایش ها، خدمات آموزشی متعددی پیرامون این مهم به شهروندان ارائه کند.
2088/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.