به گزارش ایرنا ، علی زینی وند روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی و بررسی دغدغه های سازمان نظام صنفی رایانه ای استان با اشاره به ظرفیت های شاخص یزد در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: شکوفایی اقتصاد دانش بنیان راهبرد یزد در توسعه و پاسخ به اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی است.
وی افزود: با توجه به وجود برخی موانع در مسیر کسب و کارهای نوین ، همسویی شرایط کشور و استان با فرآیندهای قانونی در مسیر پیشرفت های علمی و ظرفیت های برآمده از حوزه فناوری اطلاعات لازم و ضروری است.
معاون استاندار یزد هدف از سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات از سوی دولت را توسعه، اشتغال و رفاه مردم عنوان کرد.
زینی وند اظهار داشت: با توجه به پیشرفت سریع و ورود فناوری به تمام بخش ها با روش های سنتی جریان اقتصادی، کسب و کارهای نوین را ساماندهی کرد، لازم است با شرایط جدید در مسیر توسعه استان گام برداشت.
وی تأکید کرد: در همین راستا و به منظور اجرای دولت الکترونیک ، علاوه بر استقبال از برنامه شرکت های خصوصی فعال در حوزه فناوری، از دانش و توان نیروهای متخصص بومی برای تسریع این برنامه در دستگاه های اجرایی استفاده شود.
در ادامه این جلسه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ، حضور یک نماینده از مشاغل نرم در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و سایر جلسات تخصصی اقتصادی را خواستار شد.
اکرم فداکار افزود: باید در فرآیند پرداخت تسهیلات به متقاضیان و نیز ایجاد مرکز دائمی آموزش نیروی انسانی با رویکرد مهارت محور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تسریع شود.
1968/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.