به گزارش ایرنا، آزموده در بیانیه نمایشگاهش آورده است : یکی از دلایلی که سبب شد این آثار را خلق کنم نگاهی مداوم و موشکافانه بوده که همیشه نسبت به طبیعت و سرزمینم داشته ام نظم و هماهنگی طبیعت، تغییر فصول سال، تغییر رنگ و شکل طبیعت و گاهی حتی نوع آب و هوا در مناطق مختلف و بافت های مختلف شهری-روستایی و تضاد بین این دو، همواره درگیری های ذهنی من می باشند.
وی افزوده است : درآثارم از انسان و فیگور خبری نیست طبیعت در موقعیت های مختلف زمانی و مکانی تنها مواردی هستند که سبب الهامات ذهنی من در این مجموعه آثار می باشد.
این بانوی نقاش تصریح می کند: هدفم نشان دادن یک شکل انتزاعی از طبیعت در بافت و ترکیب بندی های متفاوت و رنگ های مختلف است.
وی خاطرنشان می کند:این مجموعه برای من به معنای سرزمینم است. جایی که در آن زیسته ام، هوایش را نفس کشیده ام، و خاکش را بوسیده ام. در این گستره ی زیبا و رنگ هایش، چنان غرق شده ام. که سرانجامش شد مجموعه ای از سرود های رنگ؛ رنگ هایی که سرزمینم را سروده اند.
هانیه آزموده، دارای مدرک کارشناسی نقاشی و مدرس نقاشی است.
وی برپائی نمایشگاه انفرادی نقاشی در سال 1392 در گالری خانه فرهنگ و هنر شهرداری رشت،برپایی نمایشگاه نقاشی در جمهوری آذربایجان ( باکو) در سال 1396 با عنوان (نمایشگاه نقاشی معاصر بانوان ایران زمین) با ارائه و نمایشی 15 اثر، شرکت درنمایشگاه گروهی در گیلان – با عنوان (هفته فرهنگ و هنر رشت)را در کارنامه دارد.
نمایشگاه نقاشی سروده های رنگ از اول تا هفتم شهریور از ساعت 18 تا 21 در نگارخانه الهی واقع در خیابان تختی در معرض تماشای علاقمندان قرار دارد.
6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.