معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری رشت گفت: تاکنون هزار و 223 طرح ایجاد اشتغال در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.

به‌گزارش ایلنا از رشت، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رشت به ریاست محمد علی ویشکایی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد.

ویشکایی با بیان اینکه روند رسیدگی طرح‌های ارسالی در کمیته فنی شهرستان بسیار خوب پیش می‌رود، افزود: از آغاز اجرای طرح اشتغال سامانه کارا تا کنون در شهرستان رشت تعداد هزار و 223 طرح در سامانه ثبت نام کرده اند که از این تعداد هزار و 8 طرح ثبت نامی اشتغال پایدار روستایی و 215 طرح ثبت نامی اشتغال فراگیر است.
وی اظهار داشت: در کمیته فنی شهرستان رشت 243 طرح مصوب شده که 66 طرح از این تعداد مربوط به حوزه اشتغال فراگیر و 177 طرح در حوزه اشتغال پایدار روستایی است. 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار رشت در ادامه گفت : دوهزار و 26 فرصت شغلی با اجرای طرح تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی در شهرستان رشت ایجاد می‌شود .

ویشکایی با اشاره به اینکه تاکنون 40 درصد سهم اعتبار شهرستان رشت در اشتغال فراگیر در کمیته فنی مصوب شده است، خاطرنشان کرد: 81 درصد سهم اعتبارات اشتغال پایدار روستایی شهرستان رشت در کمیته فنی به تصویب رسیده است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.