رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۲۰ الی ۲۱ درصد از نانوایی‌های گیلان از جوش شیرین استفاده می‌کنند، گفت: از دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهیم تا نظارت ویژه‌ای بر این مسئله داشته و گزارش خود را ارائه کند.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق‌پوش با اشاره به نظارت‌های انجام شده در ماه رمضان اظهار داشت: بازار گیلان در ماه رمضان دچار مشکل نشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به حضور چشمگیر گردشگران در تعطیلات ماه رمضان در این استان عنوان داشت: فرهنگ غنی مردم گیلان سبب حضور چشمگیر گردشگران در استان است.

دلق‌پوش با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح‌های نظارتی در ماه رمضان تصریح کرد: دستور‌العمل‌های لازم در خصوص اجرای این طرح‌ها پیش از ماه رمضان به دستگاه‌های ذی‌ربط ارسال شده بود.

وی با اشاره به برگزاری گشت‌های نظارتی مشترک با ادارات بازرسی، بهداشت و اصناف در سطح استان گیلان در ماه رمضان گفت: در ماه رمضان امسال سهم آرد فوق‌العاده در راستای تامین نیاز نان مردم در اختیار نانوایی‌ها قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اعلام اینکه ۱۵ هزار و ۸۳۵ گشت نظراتی در ماه رمضان امسال در سطح استان انجام شد خاطرنشان کرد: طی برگزاری این گشت‌ها ۷۰۱ مورد تخلف صنفی کشف شد.

دلق‌پوش ارزش ریالی پرونده تخلفات ثبت شده را یک میلیارد و ۳۰۱ میلیون و ۵۲ هزار و ۸۳۳ ریال دانست و ابراز داشت: در ماه رمضان امسال ۲۶۷ گزارش مردمی دریافت شد که از این میان ۱۴۶ مورد متخلف و ۱۲۱ مورد غیر متخلف شناخته شدند.

وی ضمن تفکیک صنفی میزان تخلفات انجام شده در ماه رمضان امسال گفت: بیشترین میزان تخلف مربوط به صنف عرضه‌کننده غلات با ۹۴ مورد تخلف بود و پس از آن صنف عرضه مرکبات با ۷۰ مورد تخلف، صنف عرضه مواد پروتئینی با ۶۸ مورد تخلف و صنف عرضه شیرینی‌جات با ۴۷ مورد تخلف قرار دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه کالا در ماه رمضان امسال در محل نمایشگاه بین المللی گیلان اظهار داشت: ۸۲ واحد صنفی در این نمایشگاه شرکت کردند.

دلق‌پوش وضعیت بازار عرضه کالا را ملتهب دانست و خاطرنشان کرد: براساس پیامکی که از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به دست ما رسید سران قوا در چند روز اخیر برای رفع مشکلات با یکدیگر مذاکره می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۲۰ الی ۲۱ درصد از نانوایی‌های گیلان از جوش شیرین استفاده می‌کنند گفت: از دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهیم تا نظارت ویژه‌ای بر این مسئله داشته و گزارش خود را ارائه کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.