رئیس هیات دوچرخه سواری استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آروین معظمی گودرزی و بهنام آرین دو ملی پوش دوچرخه سواری در تمرینات دچار آسیب دیدگی شدند که متاسفانه آسیب دیدگی معظمی گودرزی بسیار شدید بود و این دوچرخه سوار راهی بیمارستان شد.
سیدایمان دلیل حیرتی افزود: معظمی گودرزی دارنده مدال نقره دوچرخه سواری بازی های آسیایی کره جنوبی و امید کسب مدال طلای بازیهای آسیایی اندونزی بر اثر حادثه در تمرینات ، به بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت.
وی ادامه داد: این دوچرخه سوار شایسته ملی پوش ، حین تمرین در جاده آقا سید شریف شهرستان شفت گیلان کنترل دوچرخه خود را در سرازیری از دست داد و با صورت به زمین برخورد کرد که براثر این حادثه ، از ناحیه صورت ، چشم ، بینی و پای راست دچار مصدومیت شد.
وی بیان کرد: هم اینک وضعیت این دوچرخه سوار ملی پوش رو به بهبودی است و بنا به گفته پزشکان ، وی می تواند از سه هفته دیگر تمرینات خود را آغاز کند.
رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان اضافه کرد: همچنین در تمرینات روز گذشته ، بهنام آرین یکی دیگر از ملی پوشان بر اثر حادثه از ناحیه دست ، دچار شکستگی شد.
دلیل حیرتی خاطرنشان کرد: وضعیت پیست جاده شفت بسیار مناسب است و بروز چنین حوادثی برای دوچرخه سواران غیرقابل اجتناب است و امیدواریم که این 2 دوچرخه سوار هرچه سریعتر به تمرینات بازگردند.
وی اضافه کرد: اردوی آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری استقامت جاده با حضور هفت دوچرخه سوار در بخش آقایان و 2 دوچرخه سوار در بخش بانوان در گیلان برپا شده و تا 22 خرداد نیز ادامه خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ، چهار دوچرخه سوار در بخش آقایان و یک دوچرخه سوار در بخش بانوان به عضویت تیم ملی درخواهند آمد تا اواخر مرداد ماه سال جاری در مسابقات بازی های آسیایی 2018 اندونزی حضور یابند.
وی یادآور شد: البته پس از اتمام اردوی گیلان، تیم ملی دوچرخه سواری استقامت جاده در تور ترکیه حضور خواهد یافت و پس از آن، آخرین مرحله اردوی تیم ملی نیز برپا می شود که به احتمال زیاد، گیلان میزبان آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری استقامت جاده خواهد بود.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.