به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان عصر شنبه در این همایش گفت: ارتقای خدمات شهری با هدف تولید نشاط اجتماعی باید مورد توجه شهرداران باشد و سیاست های اجرایی آن با دستور استاندار، تهیه و در اختیار شهرداران قرار گرفته است.
هوشنگ عباسقلی زاده افزود: ایجاد منابع درآمدی پایدار باید در دستور کار شهرداران گیلان قرار گیرد و طرح محله محوری شهرداری ها نیز باعث مشارکت مردم در مدیریت شهری و واگذاری بخشی از تصمیمات، اختیارات و کارهای اجرایی به محلات خواهد شد.
وی اظهار کرد: متاسفانه در گذشته در مدیریت پسماند، عملکرد خوبی را شاهد نبودیم و باید با برنامه ریزی مدون و ارائه طرح های جدید، به بازیافت پسماند اقدام شود.
عباسقلی زاده بیان کرد: اعتبارات زیادی در حوزه گردشگری در قالب طرح های بوم گردی اختصاص یافته و با پرداخت آسان تسهیلات با سود پایین، بستر توسعه گردشگری استان فراهم شده است.
عباسقلی زاده ادامه داد: 400 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد 2 شناگاه در طرح ساحلی آستارا اختصاص یافته و توسعه طرح های جنگلی گیسوم تالش و بی بی یانلوی آستارا در مجموع به وسعت حدود سه هزار هکتار، با مشارکت شهرداری ها در حال انجام است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.