رئیس اتاق اصناف آستارا روز یکشنبه در حاشیه بازگشایی این نمایشگاه در سالن ورزشی 9 دی آستارا به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه با همکاری اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی و بخش خصوصی برپا شده است و کالاهای پر مصرف شب عید نظیر مواد غذایی، آجیل و خشکبار، کیف، کفش و پوشاک با تخفیف 10 تا 15 درصد عرضه می شود.
عارف باباش پور افزود: کالاهای عرضه شده در مقایسه با پارسال از کیفیت خوبی برخوردار است و حدود 40 غرفه از نمایشگاه به عرضه آجیل، خشکبار، شیرینی و میوه اختصاص دارد.
وی ادامه داد: برای حمایت از هنرمندان صنایع دستی آستارا، در تعدادی از غرفه های نمایشگاه، تولیدات سفالی و نازک کاری چوب هنرمندان عرضه می شود.
وی اظهار کرد: چهار تن مرغ منجمد به قیمت هر کیلو 62 هزار ریال و 2 تن گوشت منجمد به قیمت هر کیلو 230 هزار ریال عرضه می شود و در صورت استقبال شهروندان، عرضه آنها افزایش خواهد یافت.
باباش پور یادآور شد: به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از افزایش بی رویه نرخ کالاها، 6 بازرس اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت همه روزه از ساعت 9 تا 19 بر نمایشگاه نظارت خواهند کرد و شهروندان، تخلف اقتصادی را با شماره تلفن 124 به اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.
یونس رنجکش فرماندار آستارا نیز در بازدید از این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه باید حقوق مصرف‌کنندگان رعایت شود و دستگاه‌های نظارتی حوزه اصناف، این حق را به رسمیت بشناسند.
وی اضافه کرد: ارائه کالاهای با کیفیت، جلب اعتماد عمومی، قیمت ارزان تر از بازار و تکریم مشتریان باید مورد توجه صاحبان غرفه ها باشد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب مرکز استان گیلان واقع شده و با حدود پنج هزار واحد تجاری که اغلب در بازارچه ساحلی آن متمرکز است، به عنوان یکی از 20 شهر گردشگرپذیر کشور محسوب می شود.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.