وی که کارش را ازاواخرسال 88 با راه اندازی کارگاه تولیدی با وام یک ونیم میلون تومانی ازدواج آغاز کرده روزانه بیش از 20هزارپاکت دوجداره تولید و به دفاتر پیشخوان دولتی،فروشگاههای اینترنتی و ادارات پست به فروش می رساند.
مدیر وطراح این کارگاه تولیدی علت وانگیزه این کار را علاقه زیاد به کارفنی بیان و اضافه کرد :به علت همین علاقه در رشته مکانیک دیپلم گرفتم و بعد از خدمت سربازی در سال 88 ازدواج کردم و برای اینکه خودم کارگاهی داشته باشم برای راه اندازی این کارگاه تولیدی اقدام کردم.
ارحم پور یاداور شد:حدود7سال در زیرزمین ساختمان پدرزنم کار کردم و برای هشت نفر نیز اشتغالزایی داشتم ولی به علت اینکه بارش باران باعث آب گرفتگی کارگاه تولیدیم می شد و بارها زیانهای چندمیلیونی به من تحمیل کرد به ناچار 5 نفر از کارگرانم را اخراج کردم .
وی ادامه داد:تمام دستگاههای تولیدی کارگاهم را خودم طراحی کرده و ساخته ام و روزانه یکهزار و500 پاکت در6 اندازه مختلف با میانگین درآمدی هرپاکت 600 تومان تولید می کنم .
ارحم پورافزود:مهمترین درخواست من ازمسئوولان شهرستان واستانی حمایت مالی با تسهیلات ارزان قیمت یک میلیاردریالی است تا بتوانم ضمن توسعه دادن به کارتولیدیم 6 تا 8 نفراز افراد تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی راجذب کارنمایم.
وی گفت:با راه اندازی دستگاه جدید چهارکاره ام که به طوراتوماتیک کارخواهدکرد قادرخواهیم بود روزانه بیش از 20هزارپاکت دوجداره تولید نماییم که ازنظر کیفیت درایران جزء برترین ها و ازمشابه چینی آن که 400 میلیون تومان قیت دارد وتنها یک کاررا انجام می دهد کاراترباشد.
ارحم پورگفت:دروضعیت کنونی دستگاههای ساخته شده ام در ایران ازبرترین دستگاهها است و در استانهای اردبیل،قزوین،مازندران وگیلان اولین تولید کننده این نوع ازپاکت ها می باشم.
وی افزود:چون کارهای تولیدی کارگاهم بیشتر به صورت دستی انجام می شود به علت تقاضاهای بی شماری که ازاستانهای دیگردارم وتولید روزانه ام بیش ازاین نیست به آنها پاسخ منفی می دهم.
این تولید کننده اظهارداشت: بارها مکاتباتی با مسئولان شهرستانی ،استانی وکشوری حتی روسای جمهوری داشته ام ولی تاکنون هیچگونه کمکی تحت عناوین تسهیلات به من تعلق نگرفته است.
وی ادامه داد:تاکنون توانسته ام با خانواده ام که همسرم وبرادرهمسرم است به کارتولیدیم ادامه بدهم والحمدالله توانسته ام پاکت های تولیدیم رابه آسانی به دفاترپیشخوان دولتی،فروشگاههای اینترنتی وادارات پست به فروش برسانم.
ارحم پورگفت:اگرچنین تسهیلاتی دریافت کردم قادرم پاکت های لیمینت،نایلونی،حباب دار و غیره تولید ودرسراسرکشورعرضه کنم.
وی گفت:به علت اینکه کاغذهای کارتولیدی ما ازخارج وارد می شود و با نوسانات ارز تغییر می کند اگر توان مالی داشتم می توانستم درفصل مناسب نسبت به خرید کاغذ مورد نیازکارگاه تولیدی ام اقدام کرده و از تفاوت قیمت ارز متضرر نشوم.
وی درانتهای سخنانش افزود:کارگاهی که اکنون درآن مشغول کارم از تعاون روستایی واقع در روستای جورکاسراز بخش مرکزی ماهیانه 250 هزارتومان اجاره کردم وحدود یکسال است که درآن مستقرم.
شهرستان املش با2بخش مرکزی ورانکوه در75کیلومتری شرق مرکزگیلان واقع شده است.
7291 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.