معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا گفت: فعالیت خبرنگاران متعهد باعث تنویر افکار عمومی و هدایت جامعه است و فعالان این عرصه نباید به دشمن، فرصت سوءاستفاده از فضای مجازی را بدهند.

به گزارش ایلنا از آستارا، محمدمهدی مظفری در نشست با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی آستارا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: مشکلات اقتصادی موجود با همکاری و همدلی مردم و مسئولان برطرف می شود و اصحاب رسانه در آگاه سازی افکار عمومی وارد عمل شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا با اشاره به اینکه اولویت برنامه های دولت دوازدهم رسیدگی به مشکلات اقتصادی است، اضافه کرد: سیاه نمایی، بزرگ نمایی و وارونه جلوه دادن برخی اتفاقات کشور، هدف دشمن است و باید از آن دوری شود.

مظفری با بیان اینکه نا آرامی های اخیر به صلاح هیچکس نیست، اظهار کرد: بهره‌گیری از فضای مجازی وظیفه همه اقشار جامعه است و باید از آن جهت بهتر کردن شرایط استفاده شود.

مظفری ادامه داد: دشمنان در طول 40 سال گذشته از کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده اند و مردم و مسئولان باید نسبت به این موضوع آگاهی و بصیرت داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.