به گزارش خبرنگار ایرنا محمدمهدی مظفری روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی آستارا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افزود: مشکلات اقتصادی موجود با همکاری و همدلی مردم و مسئولان برطرف می شود و اصحاب رسانه در آگاه سازی افکار عمومی وارد عمل شوند.
وی با اشاره به اینکه اولویت برنامه های دولت دوازدهم رسیدگی به مشکلات اقتصادی است، اضافه کرد: سیاه نمایی، بزرگ نمایی و وارونه جلوه دادن برخی اتفاقات کشور، هدف دشمن است و باید از آن دوری شود.
مظفری با بیان اینکه نا آرامی های اخیر به صلاح هیچکس نیست، اظهار کرد: بهره گیری از فضای مجازی وظیفه همه اقشار جامعه است و باید از آن جهت بهتر کردن شرایط استفاده شود.
مظفری ادامه داد: دشمنان در طول 40 سال گذشته از کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده اند و مردم و مسئولان باید نسبت به این موضوع آگاهی و بصیرت داشته باشند.
سرهنگ رسول عزیزی فرمانده نیروی انتظامی آستارا نیز در این نشست گفت: دشمنان برای غلبه بر نظام جمهوری اسلامی ایران به جنگ نرم روی آورده اند و مهم ترین ابزار آنها رسانه هاست.
وی آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی ایران را نقشه دشمنان جهت هویت زدایی مردم خواند و افزود: ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت قرار دارد و این امر برای دشمن غیر قابل تحمل است.

** کشف 2 محموله قاچاق مواد محترقه و محلول پاک کننده در آستارا
ماموران هنگ مرزی و انتظامی آستارا 134 هزار و 193 عدد مواد محترقه غیر مجاز و هفت هزار لیتر ماده استون(محلول پاک کننده) قاچاق را در این شهرستان کشف و ضبط کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ نوذر مرادی فرمانده هنگ مرزی آستارا در جمع خبرنگاران این شهرستان گفت: ماموران مرزبانی با همکاری نیروی انتظامی آستارا، مواد محترقه قاچاق را از یک منزل مسکونی در بخش لوندویل این شهرستان کشف و متهم را به مراجع قضایی معرفی کردند.
وی اضافه کرد: فعالیت سودجویان برای ورود مواد محترقه جهت عرضه در آستانه چهارشنبه آخر سال، افزایش یافته و هنگ مرزی آستارا برای برقراری نظم و امنیت، برخورد با هنجارشکنان را در دستور کار قرار داده است.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا سرهنگ رسول عزیزی فرمانده نیروی انتظامی آستارا از کشف و ضبط هفت هزار لیتر محلول پاک کننده استون، از یک دستگاه کامیون در ایستگاه بازرسی قلعه محور اردبیل-آستارا و معرفی راننده آن به محاکم قضایی خبر داد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.