به گزارش خبرنگار ایرنا مهرداد رضاپور عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آتش نشانان شهرستان انزلی از ابتدای مهرماه تا پایان آذر ماه امسال موفق به اطفای حریق 9 واحد مسکونی و 9 واحد تجاری شدند.
وی افزود: در همین مدت 21 مورد حریق فضای سبز و باغ و سبزه زار و 31 مورد حریق ضایعات اطفاء و همچنین حریق سه واحد تاسیسات شهری نیزمهار شد.
رضا پور با اشاره به امداد رسانی به 26 مورد تصادف جاده ای توسط ماموران آتش نشانی و تیم امداد و نجات این سازمان یادآور شد: از این تعداد سانحه 22 مورد مربوط به تصادفات خودرویی و 4 مورد موتورسیکلت بود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بندرانزلی یادآورشد: در این تصادفات متاسفانه 2 تن از هم وطنان جان خود را از دست داده و 43 مجروح نیز با کمک تیم اورژانس به بیمارستان ها و مراکز درمانی منتقل شدند.
رضاپور تاکید کرد: همچنین در سه ماهه سوم امسال 12 مورد گزارش مردمی به 125 مبنی بر ایجاد مزاحمت برای شهروندان اعلام شد که ماموران آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام و اقدامات لازم را انجام دادند.
وی افزود: 130 عملیات در مهر ماه ، 75 عملیات در آبان ماه و 68 عملیات در آذرماه توسط آتش نشانان بندرانزلی انجام شده است.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و 70 آتش نشان در3 ایستگاه آتش نشانی این شهر ساحلی به مردم خدمت رسانی میکنند.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.