عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه شهادت می دهم کار در شورای شهر به مراتب سخت تر از مجلس است گفت::متاسفانه برخی رسانه ها ابزاری برای باج گرفتن و زورگیری ها شده اند.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد رمضان‌پور نرگسی در جلسه امشب شورای‌شهر رشت با اشاره به اینکه مطالب باید شفاف و تخصصی باشد، اظهار داشت: کل بودجه مصوب ما در سال ٩٦ نهصد میلیارد تومان بوده که ٣٦٣ میلیارد مربوط به کدهای درآمدی ٥ مناطق است.

وی تصریح کرد: ١٠٠ میلیارد این بودجه هم از محل سرمایه‌گذاری نظیر پروژه زیتون در فلکه گاز بوده است.

رمضان پور افزود: از مقدار باقیمانده ١٥٠ میلیارد از محل وام‌ها،١٠٠ میلیارد تومان فروش اموال، ٥٠ میلیارد کمک‌های دولتی و همچنین ٤٧ میلیارد تومان هم از عوارض خودرویی و هواپیمایی بوده است.

وی عنوان کرد: مایع تاسف است که چرا ما نتوانستیم مشارکت مردمی را برای درآمدهای پایدار جذب کنیم.

این عضو شورا بیان داشت: مشارکت مردمی تنها ٤ درصد بوده و ما نتوانستیم اعتماد ٩٦ درصد مردم را جلب کنیم.

رمضان‌پور خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های جلب اعتماد مردم این است که باید شفاف باشیم تا مردم به ما اعتماد کنند، همه چیز باید آشکار باشد تا مردم بدانند پول‌ها کجا مصرف می‌شود.

وی تصریح کرد: در راس این کار باید کارگروهی قوی باشد. یک کارگروه قدرتمند با حضور دادستان می‌تواند در اساس مواد قانونی موثر باشد.

احمد رمضان پور نرگسی افزود: متاسفانه برخی رسانه‌ها ابزاری برای باج گرفتن و زورگیری‌ها شده‌اند که جایگاه‌ها را زیر سوال می‌برند.

این عضو شورا بیان داشت: از ٢٣ سالگی افتخار نوکری مردم را دارم و تنها چیزی که برایم اهمیت داشت نوکری و خدمت به مردم بوده و شهادت می‌دهم کار در شورای‌شهر به مراتب سخت‌تر از مجلس شورای اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه من هرگاه اراده کنم می‌توانم نماینده‌ها و افراد شاخص این کشور را ببنیم، بیان داشت: من برای صلاح شهرم خواستار ملاقات با نمایندگان و استاندار گیلان را داشتم تا بتوانیم برای توسعه شهر خودمان قدم های مثبت برداریم اما متاسفانه برداشت رسانه ها متفاوت بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.