به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی شرکت آبفار گیلان به ایرنا؛ محبعلی رنج ور در بازدید از مسکن مهر تالش افزود: انشعاب فاضلاب مسکن مهر این شهرستان در روزهای آینده نصب خواهد شد و امیدواریم با اختصاص اعتبار لازم به زودی تکمیل شود.
وی با اشاره به اجرای طرح تامین آب شرب 350 خانوار مسکن مهر تالش گفت: در این راستا یک حلقه چاه عمیق حفر و برای اجرای این طرح، تاکنون پنج میلیارد ریال هزینه شده است.
وی از حفر و راه اندازی یک حلقه چاه برای تقویت فشار آب آشامیدنی 14 روستای شهرستان تالش خبر داد و افزود: این چاه در منطقه طولارود تالش و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال حفر می شود.
28 هزار و 534 مشترک روستایی شهرستان تالش از آب آشامیدنی سالم برخوردارند.
تالش با بیش از 200 هزار نفر جمعیت، چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و 115 هزار نفر در 369 روستای آن ساکن هستند.

**یادواره شهدای دانشجوی آستارا برگزار شد
به گزارش ایرنا؛ امام جمعه آستارا روز چهارشنبه در آئین یادواره 6 شهید دانشجوی آستارا در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان گفت: آرامش و امنیت امروز را مدیون خون پاک شهدا هستیم و پاس داشت حرمت خون شهیدان و زنده نگهداشتن یاد آنان از رسالت‌های دانشگاه است.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا با بیان اینکه شهدا به وظیفه شرعی خود عمل کردند و ما نیز باید با عمل به وظیفه خود زیرپرچم ولایت در راستای اعتلای کشور بکوشیم، اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و توجه به ارتقای روزافزون کشور وظیفه ماست.
مداحی و ذکر مصیبت از دیگر بخش های این آئین بود.
شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و 166 شهید را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.