فرمانده انتظامی لاهیجان روز سه شنبه در مصاحبه با ایرنا با اشاره به دستگیری یک مامور قلابی در این شهرستان گفت: براساس گزارش های واصله از سوی شهروندان دریافتیم که فردی با جعل عنوان مامور پلیس اطلاعات و مواد مخدر اقدام به اخاذی از مردم می کند .
سرهنگ محمود قاسمی اظهار داشت : باتوجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران پلیس اطلاعات شهرستان با تشکیل اکیپی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس با جمع آوری اطلاعات مردمی و فعال کردن منابع و مخبرین و ایجاد گشت های نامحسوس در نهایت موفق به شناسایی متهم شدند و در یک اقدام غافلگیر کننده متهم 34ساله را در حوزه شهرستان لاهیجان دستگیر کردند.
به گفته سرهنگ قاسمی این متهم دستگیر شده اهل قزوین و ساکن گیلان بوده و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده است .
فرمانده انتظامی رودسر نیز از کشف محموله‌ قاچاق 130 میلیون ریالی انواع قطعات برقی در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر در حین کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه خودرو پیکان وانت باری مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
سرهنگ رمضانعلی پور قاسم با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو یکهزار و 107 قطعه انواع ابزار صنعتی و برقی قاچاق کشف و ضبط شد اظهار داشت: ارزش کالاهای کشف شده 130 میلیون ریال بر آورد شده است.
فرمانده انتظامی رودسر افزود: راننده 57 ساله این خودرو جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک یا غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.
خبرنگار: نظرپور
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.