حسن قنبر نژاد روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: تاکنون 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار افراد مدد جو به بانک های عامل برای گرفتن وام معرفی شده اند.
وی افزود: امسال قرار است به 175 طرح به مددجویان کمیته امداد در قالب پرداخت وام به صورت دامداری ، کشاورزی ، خرید ادوات کشاوزی ، زمین شالیکاری و خود اشتغالی و سایر طرح ها پرداخت شود.
قنبرنژاد یاداور شد: سال 95 مبلغ 3 میلیارد تومان وام به مددجویان کمیته امداد سیاهکل به 226 طرح پرداخت شده است.
وی در مورد طرح مسافر کاشانه در شهرستان سیاهکل گفت : با توجه به اینکه مددجویان ما در منطقه توریستی دیلمان هم از لحاظ مسکن و هم اشتغال مشکل دارند کمیته امداد با هماهنگی و هدایت مددجویان به اداره گردشگری برای گرفتن مجوز برای احداث خانه های دو منظوره یک طبقه برای اسکان مددجو و طبقه بعد جهت اجاره به مسافران معرفی می شوند.
رئیس کمیته امداد شهرستان سیاهکل افزود :افراد مددجو میرتوانند محصولات دامی و تولیدی خود را برای فروش به مسافران عرضه کنند.
قنبر نژاد افزود در سال 95 این طرح اجرا گردیده و در این راستا ما 5 مورد تقاضا داشته ایم که تا اکنون 3 مورد ساخته و آماده بهره برداری می باشد و اگر کسی هم از مددجویان بیاید و درخواست دهد ما این آمادگی را داریم که به آنها کمک کنیم
وی در پایان گفت برای احداث مسافر کاشانه مبلغ 18 میلیون تومان وام بانکی جهت احداث مسکن و 20 میلیون تومان هم کمیته امداد برای ایجاد اشتغال و مسکن به مددجو کمک می کند .
شهرستان سیاهکل دارای 47 هزار نفر جمعیت است که حدود 40 درصد از جمعیت این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد هستند.
خبرنگار: لیدا حاجی پور**انتشار دهنده: بابایی
7297/ /6030 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.