به گزارش خبرنگار ایرنا سید جلال سید محمدی شامگاه دوشنبه در بازدید از مرکز سامانه 121 (اتفاقات و حوادث برق) تالش از تلاش های کارکنان آن، نحوه پاسخگویی و ثبت مکالمات مردم در آن مرکز قدردانی کرد.
وی ادامه داد: ضعف فشار آب بخشی از خیابان های طالقانی، بیست متری، کشاورز و شهید بهشتی تالش ناشی از خرابی پمپ آب یکی از چاه ها بود که تا حدودی برطرف شده و این مشکل با تلاش نیروهای شرکت آب و فاضلاب شهری، تا ساعاتی دیگر به طور کامل رفع خواهد شد.
وی افزود: کارکنان شهرداری تالش نیز با جمع آوری شاخه ها و درختان سقوط کرده در معابر عمومی، مشکلات را برطرف کردند.
رئیس اداره برق تالش نیز در این بازدید گفت: شکسته شدن و سقوط شاخه های درختان علت قطع برق در شهر تالش بود و بیش از 60 نیروی خدماتی و اداری در قالب 20 تیم، در نقاط‌ مختلف شهر و روستاهای تابعه برای رفع مشکلات برق تلاش می کنند.
سیروس هدایت نژاد گفت: برق روستای قروق وصل شده و تا ساعتی دیگر برق ‌روستای کریم محله و پشته نیز وصل خواهد شد.
امروز باد شدید در تالش موجب شکسته شدن درخت ها، گرد و خاک و کاهش دید افقی شد و ستاد مدیریت بحران این شهرستان به حال آماده باش کامل درآمد.
ایستگاه هواشناسی تالش هنگام ارسال این خبر، دمای هوای این شهرستان را 28 درجه سانتیگراد، سرعت وزش باد را 11 کیلومتر در ساعت، رطوبت هوا را 28 درصد اعلام و وضعیت هوای طی شبانه روز آینده را صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر پیش بینی کرده است.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: سیدمحمدی**انتشاردهنده: کبیری
7106 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.