علی احمدی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مانور با مشارکت 33 پزشک، پرستار، ماما، کارشناس بهداشت محیط، مشاور روانشناس، کارشناس تغذیه، تکنسین فنی، تکنسین دارویی و داوطلبان امدادگر جمعیت هلال احمر تالش در روستاهای کلات، مشایخ، انبوه، لوچال، بنون، کوهستان و شامیلرزان تالش برگزار شد.
وی اظهار کرد: داروهایی به ارزش هفت میلیون ریال به صورت رایگان توزیع شد و 42 نفر از خدمات مامایی، 43 نفر از خدمات پرستاری، 40 نفر از خدمات بهداشت و تغذیه و 45 نفر از خدمات روانشناسی بهره مند شدند.
وی ادامه داد: بهره مندی 32 دانش آموز نیازمند از اقلام بهداشتی و فرهنگی رایگان به ارزش 20 میلیون ریال، آگاهی بخشی به جوانان در خصوص مضرات مواد مخدر و کلرزنی منابع آب روستاها از بخش های دیگر مانور درمان اضطراری جمعیت هلال تالش در مناطق دوردست این شهرستان بود.

**کارگروه گفتمان تقریب مذاهب در شهرستان تالش برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره اموزش و پرورش شهرستان تالش به ایرنا، کارگروهی با موضوع بصیرت افزایی در راستای الگوی اسلامی - ایرانی و تقریب مذاهب در سالن کانون هدایت آموزش و پرورش شهرستان تالش برگزار شد.
مختاری مدیر آموزش و پرورش تالش در این کارگاه آموزشی گفت: تقریب مذاهب اسلامی و یگانه شدن صفوف مسلمانان در برابر دشمنان اسلام، آرزوی دیرینه شخصیت های منصف و دلسوز جهان اسلام و یکی از بزرگترین هدف های نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است .
کارگاهی مشابه نیز در مدرسه شهید نبوی شهر اسالم با حضور فرهنگیان و دانش آموزان این مدرسه برگزار شد
شهرستان تالش با 200 هزارنفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار:سیدمحمدی**انتشاردهنده:کبیری
7106/2007/7124
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.