به گزارش ایرنا با برگزاری این رژه ، نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت به همراه دستگاه های سبک، سنگین و نیمه سنگین در سطح این کلانشهر توان و آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی به نمایش گذاشتند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت در این باره به خبرنگار ایرنا بیان داشت: این مراسم با هدف به نمایش گذاشتن تجهیزات، ماشین آلات و توانایی نیروهای عملیاتی این سازمان برگزار شد.
بابک رمضانی با بیان این که آتش نشانان کلانشهر رشت همواره برای ارائه خدمات به مردم در هنگام بروز حوادث آماده هستند، تصریح کرد: مراسم میثاق با شهدای دفاع مقدس و گلباران قبور مطهر شهدا روز گذشته با حضور جمعی از آتش نشانان در گلزار شهدای رشت به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز ایمنی و آتش نشانی برگزار شد.
در پیام فرامرز جمشید پور سرپرست شهرداری کلانشهر رشت نیز که به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی منتشر شده ضمن تبریک این روز، آمده است: آتش نشانی یکی از مشاغل خاص و مهم و در عین حال سخت و مخاطره آمیز است، آتش نشانان با به خطر انداختن جان خود از سلامت افراد ، اموال و محیط زیست حفاظت می کنند.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت، دارای 13 ایستگاه آتش نشانی و 327 نیرو است.
کلانشهر رشت، حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
هفتم مهر، روز ایمنی و آتش نشانی نام گرفته است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.