کارشناس مسئول طرح کارگاهی ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: نظارت بر دﻗﺖ و ﺻﺤﺖ اﺟﺮای ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻣﯿﺪاﻧﯽ و اﻃﻼﻋﺎت ﺣﺎﺻﻞ از ﻃﺮح‌های آماری از اﻫﻤﯿﺖ و ضرورت ﺑﺎﻻﯾﯽ ﺑﺮﺧﻮردار اﺳﺖ.

به گزارش ایلنا از رشت، سعید محتشمی کارشناس مسئول طرح کارگاهی ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از اتمام این طرح آماری خبر داد.

 سعید محتشمی کارشناس مسئول طرح کارگاهی ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) معاونت آمار و اطلاعات سازمان از اهمیت نظارت به عنوان یکی از ارکان مهم در اجرای با کیفیت طرح‌های آماری سخن گفت و افزود: ﻃﺮح (ICT) ﯾﮑﯽ از ﻣﻬﻢﺗﺮﯾﻦ ﻃﺮحﻫﺎی آﻣﺎری ﻣﺮﮐﺰ آﻣﺎر اﯾﺮان اﺳﺖ که با هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ﺑﺎ ﻫﺪف ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺳﺎﺧﺘﺎر و وﺿﻌﯿﺖ ﺟﺎری فناوری اطلاعات و ارتباطات و عاملین اقتصادی و مصرف‌کنندگان این خدمات در کشور اﺟﺮا ﻣﯽﺷﻮد که ﻧﺘﺎﯾﺞ آن ﻣﻨﺠﺮ ﺑﻪ ارائه  اندازه‌گیری میزان نفوذ آن در بخش‌های اقتصادی و کارگاهی کشور می‌گردد.

وی با تأکید براینکه نظارت بر دﻗﺖ و ﺻﺤﺖ اﺟﺮای ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻣﯿﺪاﻧﯽ و اﻃﻼﻋﺎت ﺣﺎﺻﻞ از ﻃﺮح فناوری اطلاعات و ارتباطات از اﻫﻤﯿﺖ و ضرورت ﺑﺎﻻﯾﯽ ﺑﺮﺧﻮردار اﺳﺖ افزود: بر این اساس در اجرای این طرح، ﻧﺤﻮه ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻣﺄﻣﻮران آﻣﺎرﮔﯿﺮ و سایر رده های اجرایی از ﻃﺮﯾﻖ ﺑﺮرﺳﯽ دﻗﯿﻖ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪﻫﺎی ﺗﮑﻤﯿﻞ ﺷﺪه، ﺑﻪ ﺻﻮرت ﭼﺸﻤﯽ و نظارت میدانی ﮐﻨﺘﺮل شده و اﺷﮑﺎﻻت جزئی و اﺣﺘﻤﺎﻟﯽ ﻣﺄﻣﻮر یا پاسخگویان در ﺗﮑﻤﯿﻞ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪﻫﺎ ﮐﻪ ﻣﯽﺗﻮاﻧﺪ ﻧﺎﺷﯽ از موارد ﯾﺎ ﭘﯿﺸﺎﻣﺪﻫﺎی ﺧﺎص ﺑﺎﺷﺪ، ﻣﺸﺨﺺ و ﺑﺮﻃﺮف گردید.

کارشناس مسئول طرح  به نظارت حین اجرای عملیات میدانی طرح در شهرستان‌های مختلف استان اشاره کرد و ادامه داد: در این مرحله از نظارت به بسیاری از نمونه‌ها طرح مراجعه و همزمان با اجرای کار آمارگیران میزان پوشش، کیفیت پرسشگری و پاسخگویی، انطباق اطلاعات جمع آوری شده با پاسخگویان در مراجعه پس از اجرا، نقاط قوت و ضعف امکانات اجرایی، سیستم‌ها و سایر موارد کنترل و بررسی و بازخورد آن جهت افزایش کیفیت اجرای طرح بررسی گردید. همچنین در مواردی تبیین و به سازمان و رده‌های اجرایی منتقل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.