به گزارش خبرنگار ایرنا ، رییس شورای شهر بندرانزلی صبح یکشنبه در پنجمین جلسه این شورا با موضوع انتخاب شهردار این شهر ساحلی اظهار کرد: یکی از مهمترین و حساس ترین کارهای شوای شهر انتخاب شهردار است که متاسفانه به دلیل غیبت سه تن از اعضای شورا و به حد نصاب نرسیدن آن ، انتخاب شهردار به جلسه فردا (دوشنبه) موکول می شود.
امیر احمدی فرد با بیان اینکه اعضای شورهای اسلامی شهر بر اساس قانون تا شش جلسه متوالی می توانند غیبت داشته باشند افزود: با توجه به تاکید استانداری گیلان مبنی بر تسریع در انتخاب شهردار بندرانزلی، در صورت تکرار غیبت و لغو جلسات بیش از 6 جلسه به صورت قانونی برخورد می شود.
وی به تخصص، اشرافیت به شهر و بومی بودن به عنوان مهمترین شاخص های انتخاب شهردار آینده بندرانزلی اشاره و تاکید کرد: اعضای این شورا پس از بررسی برنامه های 23 گزینه ، هفت تن را تایید و در نهایت درخصوص 2 گزینه به اجماع رسیدند.
احمدی فرد با تاکید براینکه عرصه مدیریت شهری عرصه خدمت صادقانه است یادآور شد: ما در شورای چهارم در اقلیت بودیم و همواره تسلیم رای اکثریت می شدیم و امیدوارم اعضای غایب در این جلسه مهم ، دلیل غیبتشان را توضیح دهند.
شهر بندر انزلی با حدود 120 هزار نفر جمعیت در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و اعضای شورای شهر آن هفت تن هستند.
خبرنگار: رضا اکبری **انتشار دهنده : بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.