به گزارش دوشنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا، یونس رنجکش در جلسه کارگروه ویژه رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در استانداری گیلان اظهار داشت : بخش های گردشگری و تجاری از مهم ترین زمینه های سرمایه گذاری در آستاراست.
وی خاطرنشان کرد : دولت در نظر دارد با تسهیل امور، زمینه ورود سرمایه گذاران را به آستارا فراهم کند تا فعالان بخش خصوصی در توسعه این شهرستان گام بردارند.
به گفته رنجکش ، تامین تسهیلات بانکی کم بهره از راهکارهایی است که مسیر فعالیت سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی را فراهم می کند و در این راستا هماهنگی های لازم انجام شده است.
پنجمین جلسه کار گروه رفع موانع سرمایه گذاری در استانداری گیلان با موضوع بررسی مشکلات سرمایه گذاران در آستارا، برگزار و به پرونده بیش از 20سرمایه گذار آستارایی با حضور خود آنها و مدیران کل دستگاه های اجرایی رسیدگی شد.
در سال جاری 295 میلیارد و 540 میلیون ریال توسط بخش خصوصی در آستارا سرمایه گذاری شده و بیشتر آنها در حوزه خدمات گردشگری بوده و این شهرستان با 15 جاذبه گردشگری، فرصت خوبی برای سرمایه گذاری و کارآفرینی و فعالیت بخش خصوصی فراهم کرده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با91 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان، از مبادی مهم صادرات و واردات کشور است.
دریافت خبر: یوسف هدایتی **انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.