فرماندار رشت بابیان اینکه نباید شهری مانند رشت دچار روزمرگی شود گفت: حرکت، پویایی و نشاط باید در ادارات وجود داشته باشد و برای اجرای شعار امسال امکانات موردنیاز دستگاه‌های مربوطه را از تولیدکنندگان داخلی تهیه کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، سیروس شفقی در جلسه شورای اداری در فرمانداری رشت با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه بیان کرد: مردم گیلان در انتخابات برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار این سرزمین افزودند.

فرماندار رشت بابیان اینکه مهم‌ترین کار دولت کسب اعتماد مردم است خاطرنشان کرد: وزارت کشور مسئول اجرا و امنیت انتخابات است، منشور اخلاقی دولت در انتخابات توجه به قانون و اخلاق‌مداری است و خدا را شاکریم که انتخابات باشکوهی برگزار شد.

شفقی با اشاره به رأی ۷۲ درصدی روحانی اذعان داشت: مردم رشت نشان دادند که به گفتمان دولت و استمرار خدمات دولت امید دارند و سرافرازی دولت برای آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرماندار رشت با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های فکری و عملی مدیران در شورای اداری گفت: در مباحث شورای اداری خواستار هماهنگی تمام مدیران و مسئولان اداری هستیم.

شفقی بابیان اینکه آینده متعلق به کسانی است که با وحدت و پشتکار به انجام امور اداری خود بپردازند افزود: برای هم‌اندیشی لازم مدیران باید نسبت به ارائه طرح‌ها و پیشنهادات سازنده خود در راستای توسعه شهرستان مشارکت جدی داشته باشند.

فرماندار رشت با اشاره به تحقق سهم ۲۷ درصدی توزیع بودجه در شهر رشت تصریح کرد: ما باید مقداری شاخص محور و با بررسی بیشتر واقعیت‌ها را انتقال داده و بر مبنای آن‌ها حق خودمان را بگیریم.

شفقی بیان کرد: ما باید به بالاتر از نرم کشوری برسیم درصورتی‌که عزم خود را جدی‌تر کنیم، لذا مدیران دستگاه‌ها باید تمام‌وقت خود در حوزه کاری خود را کارشناسی کرده و به فرمانداری اطلاع دهند.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه اعتقادی به خرد کردن پروژه‌ها ندارم افزود: این اعتبارات کار کارشناسی می‌طلبد تا پس از اتمام سال کاری اتفاقی بیفتد تا مردم آن را لمس کنند.

شفقی اظهار کرد: متأسفانه هنوز شاهد ضعف برق در برخی مناطق هستیم، دستگاه‌های اجرایی باید در هفته دولت تلاش ویژه‌ای داشته باشند و تا ۲۰ مرداد پروژه‌های قابل‌افتتاح را تحویل دهند.

وی ادامه داد: تا پایان سال ۹۷ یقیناً دیگر مشکلی در توزیع آب شرب شاهد نخواهیم بود، به‌موازات این امر مباحث رینگ شبکه نیز به این شبکه اضافه کنیم.

وی با تأکید بر لزوم ارتباط با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: هنوز فضای مطلوبی در این حوزه وجود ندارد، مدیران رشت باید در حد و اندازه رشت باشند.

شفقی بابیان اینکه رهبر انقلاب بحث تولید و اشتغال را جدی می‌دانند افزود: ما باید از ظرفیت‌های استان در بخش‌های معدن، کشاورزی، دام‌پروری، خدمات و گردشگری استفاده کنیم چراکه شهرستان ما ظرفیت بالایی دارد.

فرماندار رشت با اشاره به ارتقای سطح کارآمدی نظام ‌اداری بیان داشت:جلب رضایت ارباب‌رجوع از تأکیدات دکتر روحانی است، مدیران شهرستانی باید حضور میدانی داشته باشند.

وی بابیان اینکه نباید شهری مانند رشت دچار روزمرگی شود افزود: حرکت، پویایی و نشاط باید در ادارات وجود داشته باشد و برای اجرای شعار امسال امکانات موردنیاز دستگاه‌های مربوطه را از تولیدکنندگان داخلی تهیه کنند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.