به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم چراغی عصر چهارشنبه در نشست تمهید مقدمات ستاد برگزاری برنامه های دهه کرامت در رضوانشهر گفت: برنامه های دهه کرامت می تواند در بعد مفهوم سازی برای همه نوع مخاطب در همه سنین مفید و مصون ساز باشد.
وی با بیان این مطلب که جایگاه دهه کرامت بسیار عظیم است، گفت: بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی را می توان با پرداختن به فرهنگ قرآن و اهل بیت علیه السلام برطرف کرد.
وی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در زمینه های فرهنگی از سوی مجتمع فرهنگی آستان مقدس قم در این شهرستان گفت: در روز میلاد حضرت معصومه (س) شاهد اجتماع بزرگ بانوان و دختران در این مکان بودیم که درخور تقدیر و تجلیل است.
همچنین در ادامه این جلسه سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی فرمانده سپاه رضوانشهر گفت: برای حضور سفیران و خادمان حامل پرچم حرم مطهر حضرت معصومه و امام رضا در شهرستان برنامه ریزی شده و نهایت استفاده را از این حضور خواهیم برد.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در رضوانشهر، معاون فرماندار این شهرستان در نشست هماهنگی برای اجرای اردوهای راهیان نور گفت: اردوی راهیان نور ، فرصتی طلایی است و حضور در یادمان های شهدا نقشه های دشمن را به رویا تبدیل می کند.
چراغی ادامه داد: این کار سبب می شود تا نسل امروز به رشادت های جوانان دیروز این کشور پی ببرند و متوجه شوند آسایش امروز ما ، مرهون چه کسانی است.
وی افزود: سفر کاروان‌های راهیان نور به منطقه های جنگی و بازدید از مناطق عملیاتی به آشنایی افراد جامعه به خصوص جوانان با ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس می انجامد و سبب نهادینه شدن فرهنگ مقاومت و ایثار خواهد شد.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7293 / 2007
خبرنگار: مهرعلی گواهی ** انتشاردهنده: کبیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.