به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی روز پنجشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید اوقاف گیلان اظهار کرد :
گیلان دارای 941 بقعه متبرکه و امام زاده، سه هزار موقوفه و حدود 20 هزار رقبه است.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه گیلان معرفی شد و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی مدیرکل سابق قدردانی به عمل آمد.
ستار علیزاده ریاست اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت و مدیرکلی اوقاف و امور خیریه استان مازندران را در کارنامه خود دارد.
مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان گیلان در این مراسم با ارایه گزارشی از عملکرد شش ساله مدیریت خود بیان داشت: در زمان حاضر 106 طرح جامع برای امام زادگان گیلان در حال اجراست و 447 پروژه عمرانی در بخش های احداٍث، تکمیل و مرمت با 452 میلیارد و 515 میلیون ریال اعتبار در دست داریم.
حجت الاسلام عادلی یاداور شد : از سال 90 تاکنون 253 مرکز فرهنگی هنری در امام زادگان استان گیلان فعال شده است .
وی بیان داشت: از سال 91 تا 95 ، یکهزار و 180 طرح آرامش بهاری، یکهزار و 270 خیمه معرفت و دوهزار و 762 طرح بصیرت عاشورایی در استان گیلان اجرا شد.
حجت الاسلام عادلی با قدردانی از حسن اعتماد رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به وی اضافه کرد: رئیس سازمان مدیری را بیشتر از سه سال نگه نمی دارد اما بنده شش سال مسئولیت اوقاف و امور خیریه استان گیلان را بر عهده داشتم.
حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه گیلان نیز در مراسم معارفه خود ابراز امیدواری کرد تا با همیاری همکاران و بزرگان در استان بتواند طبق دستورالعمل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور شاهد اقدامات خوب و موثر در گیلان در بخش اوقاف انجام گیرد.
استان گیلان دارای 941 بقعه متبرکه و امام زاده، سه هزار موقوفه و حدود 20 هزار رقبه است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.