به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، محمود ایزددوست ضمن بیان رشد 70 درصدی ثبت نام سال 96 به منظور شرکت در جشنواره تعاونی های برتر استان گیلان نسبت به سال گذشته؛افزود در سال 95 با پایان یافتن مهلت ثبت نام 279 مورد ثبت نام صورت پذیرفته بود که در سال جاری با همت و تلاش همکاران اداره توسعه تعاونی های این اداره کل 473 مورد ثبت نام موفق صورت پذیرفته است.

وی افزود با برگزاری جلسات توجیهی برای رابطین شهرستانها در فرآیند ثبت نام امسال پیشرفت چشمگیری داشته ایم که نتیجه آن نیز افزایش 70درصدی ثبت نام شدگان نسبت به سال گذشته میباشد.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان گفت: بر اساس آیین نامه اجرایی ابلاغی از سوی وزارت متبوع، قبل از انجام داوری در سامانه می بایست از  تعاونی هایی که دارای شرایط برتر و بهتری در هر رشته و گرایش هستند، بازدید بعمل آید که این اداره کل در این راستا تصمیمات لازم را اتخاذ نموده است. ایشان افزود نتایج داوری و بازدید ها در این راستا به برگزاری هرچه باشکوه تر دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان منجر خواهد شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 693127
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.