به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا سید عیسی مهدوی درهمایش ساماندهی جوانان تالش در فرمانداری این شهرستان افزود:
جوانان ما در قبال نظام اسلامی به خوبی ادای وظیفه می کنند و ما موظفیم با توجه به تمهیدات و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به جوانان در برنامه ششم توسعه زمینه های اشتغال، سرگرمی های سالم، فعالیت های ورزشی و فرهنگی آنها را برای تعالی بیشتر فراهم کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اوقات فراغت فقط پر کردن وقت نیست و در جهان به این موضوع به طور علمی توجه می شود و باید در تالش نیز با نگاه علمی در این خصوص برنامه ریزی شود.
مهدوی یاداور شد: بیشتر شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از جوانان بودند و با شهامت و غیرت برای سربلندی میهن اسلامی جانفشانی کردند و حماسه دیگر جوانان انقلابی نیز انتخابات بود و جایگاه غیرقابل انکار خود در صحنه های سیاسی و تصمیم گیری برای سرنوشت خود را به جهان نشان دادند.
نماینده عالی دولت در تالش با تاکید بر حضور مستمر مدیران و نمایندگان جوان دستگاه های اداری در جلسات تخصصی ساماندهی جوانان خاطر نشان کرد: باید نتیجه جلسات به مدیران دستگاه ها منتقل شود تا رسیدگی به امور جوانان و بررسی مشکلات آنها تسریع یابد.
فرماندار تالش در آستانه هفته حجاب و عفاف از زنان تالش و بانوان عشایر این شهرستان که با همراهی همسران خود در تدارک زندگی سالم تلاش می کنند، به عنوان نمادهای حجب و حیا نام برد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش نیز در این جلسه ضرورت توجه دستگاه های اداری به امور جوانان و غنی سازی اوقات فراغت آنها را در فصل تابستان خاطرنشان شد.
سید جلال سید محمدی گفت: هفت طرح گردشگری ساحلی در تالش برای پذیرش گردشگران داخلی و خارجی فعال است و از این ظرفیت ها باید برای غنای اوقات فراغت جوانان و تامین نیازهای فرهنگی و ورزشی آنها بهره ببریم.
وی با بیان این که توجه به آموزه های دین اسلام و رعایت همگانی اخلاق ، سلامت جامعه را تضمین می کند : نهادهای فرهنگی باید به آموزش و فرهنگ سازی حجاب و عفاف توجه بیشتری داشته باشند.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی** انتشار دهنده : بابایی
7106 / 7124/6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.