به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان آستارا با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: تبلیغ دین اسلام بنا به تاکید مقام معظم رهبری باید با محوریت مساجد انجام شود و در این راستا بهره گیری از علوم نوین ضروری است.
وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع)، اظهار کرد: پیروان مولای متقیان باید فضیلت های ایشان را درک و آن را در مسیر زندگی خود پیاده کنند.
حجت الاسلام حافظ نیا ادامه داد: سیره حضرت علی (ع) مربوط به زمان خودش نبود و در تمام زمان ها باید از ظرفیت و عظمت آن بزرگوار بهره گرفت.
وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: تمام آتش افروزی های استکبار جهانی و آل سعود در کشورهای اسلامی با هدف فراموشی مساله قدس انجام می شود و مومنان باید با حضور پرشور در روز جهانی قدس، جواب دندان شکنی به سردمداران کفر بدهند.
خطیب جمعه آستارا به دیدار مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام اشاره کرد و افزود: دولت با اجرای مصوبات مجلس و پیشبرد هدف های عالی نظام، می تواند زمینه توسعه و آبادانی کشور را فراهم کند.
حجت الاسلام حافظ نیا افزود: عمل به مسئولیت های محوله توسط مسئولان ، ضروری است و در این راستا نباید کوتاهی صورت گیرد.
وی 2 قطبی کردن جامعه را آسیب جدی در مسیر توسعه خواند و اظهار کرد: در کشور ما تنها گفتمان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به عنوان گفتمان شاخص شناخته می شود و همه ملزم به حرکت در مسیر آرمان های انقلاب هستند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.