به گزارش خبرنگار ایرنا؛ شامگاه چهارشنبه حضور پرشور مردم در این آئین در سالن ورزشی انقلاب آستارا چشمگیر بود و پس از پر شدن صندلی های چیده شده در سالن، جمعیت به سکوهای تماشاگران هدایت شدند و پوسترهای دکتر روحانی و سرودهای حماسی و سنتی شور خاصی به این آئین داده بود.
ذبیح الله سماء پور استاد دانشگاه و عضو شورای راهبردی ستاد تبلیغاتی حسن روحانی در آستارا در این آئین گفت: حضور آگاهانه و مسئولانه مردم ایران و مرزنشینان آستارا در این انتخابات ستودنی است.
وی با اشاره به اینکه مردم آستارا اصالت فرهنگی و تاریخی خود را در روز 29 اردیبهشت ماه به نمایش گذاشتند، افزود: مشارکت 100درصدی مردم آستارا در انتخابات، حماسه کم سابقه ای را رقم زد و وظیفه مسئولان را در خدمات رسانی سنگین تر کرد.
وی اضافه کرد: اعتماد دوباره مردم آستارا با رای 74 درصدی به دکتر روحانی، روح امید را در کالبد جامعه دمید و به یقین این انتخاب آگاهانه، بسترهای توسعه را در این شهرستان فراهم خواهد کرد.
خلیل عظیمی مسئول کمیته بازاریان ستاد تبلیغاتی روحانی در آستارا نیز در این آئین گفت: کاهش تورم از 40 درصد به زیر 10 درصد و ارتقای نرخ رشد اقتصادی از اقدامات ماندگار دولت یازدهم بود و نتیجه مثبت آن را در بازار منطقه شاهد بودیم.
سحر شاه نظریان عضو ستاد بانوان دکتر روحانی در آستارا نیز در این برنامه گفت: انتخاب دکتر روحانی باعث تداوم حضور موفق بانوان در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خواهد شد.
وی افزود: تحول در حوزه بانوان در دولت تدبیر و امید آغاز شد و در حال حاضر بستر برای فعالیت بانوان حتی در بخش های مدیریتی فراهم شده است.
وی ادامه داد: نگاه دولت تدبیر و امید به حوزه بانوان نشات گرفته از اندیشه امام خمینی (ره) و آرمان های انقلاب اسلامی است.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و مردم این شهرستان، مشارکت صددرصدی خود را در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در 29 اردیبهشت ماه به نمایش گذاشتند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.